ارائه خدمات توانبخشی در مسیر تردد زائران اربعین

ارائه خدمات توانبخشی در مسیر تردد زائران اربعین

10 مهر 1398

فاطمه رضوان مدنی ، در خصوص تمهیدات و برنامه های بهزیستی استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه طی این ایام اقدام به  برپایی ۲ موکب خدماتی  برای زائران اربعین حسینی خواهد کرد.

 

وی افزود: یکی از موکب ها که به نام حضرت علی اصغر(ع) در کیلومتر ۵ جاده ماهیدشت مقابل کارخانه سیمان سامان و موکب دیگر ما در شهرستان قصرشیرین و مسیر تردد زائران به سمت خسروی  واقع شده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه خدمات مختلف توانبخشی و پذیرایی در موکب های بهزیستی طی اربعین امسال خبر داد و گفت: تمام زائرانی که مشمول دریافت خدمات مذکور باشند، می توانند با مراجعه به این غرفه ها این خدمات را دریافت کنند.

 

این مسئول ارائه خدمات توانبخشی چون تعمیر سمعک، ویلچر، واکر، عصا و... را از جمله این خدمات برشمرد و گفت: برگزاری غرفه های فرهنگی و پذیرایی با غذای گرم از زائران از دیگر خدماتی است که در موکب های بهزیستی به جامعه هدف ارائه می شود.

 

رضوان مدنی از استقرار ستاد گمشدگان در جوار موکب های بهزیستی، حضور رابط ناشنوایان در این موکب ها و استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی را از دیگر خدمات بهزیستی استان کرمانشاه به زائران حسینی طی پیاده روی اربعین امسال عنوان کرد.

 

وی، خدمت به زائران اربعین حسینی را افتخار بزرگی دانست و گفت: قطعا خدمت به این عزیزان در نزد خداوند بدون جواب نخواهند ماند و بهزیستی استان کرمانشاه تمام تلاش خود را به این منظور به کار خواهد بست.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است