همکاری مجتمع رعد در برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات توانبخشی

همکاری مجتمع رعد در برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات توانبخشی

17 مهر 1398

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات توانبخشی که با حضور انجمن‌های فعال حوزه معلولان و تولیدکنندگان تجهیزات توانبخشی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار شد، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با برپایی غرفه فعالیت‌های این مؤسسه را تشریح کرد و فرآیند و نتایج اشتغال حمایت شده را با پوستر، عکس و آمار به بازدیدکنندگان توضیح داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ پنجمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی با حضور انجمن‌های فعال حوزه معلولان و تولیدکنندگان تجهیزات توانبخشی در بوستان گفتگو محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که مؤسسات فرهنگی و انجمن‌های مرتبط با حوزه‌افراد دارای معلولیت حاضر بودند  ضمن ارائه و معرفی خدمات خود نسبت به اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردهای توانبخشی ایران و جهان به افراد دارای معلولیت منتقل شد.

مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد طی 4 روز حضور در نمایشگاه، خدمات و فعالیت‌های خود در بخش‌های آموزشی، توانبخشی و تحصیلات دانشگاهی تشریح کرد. همچنین کارآموزان و کارشناسان واحد کارآفرینی و توانبخشی با حضور در غرفه مجتمع رعد پرسش‌های تخصصی بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

سحر شالگونی مسئول واحد خود اشتغالی و غرفه مجتمع رعد در این نمایشگاه به خبر نگار ما گفت: انجمن‌هایی مثل رعد  نیاز روز جامعه هدف را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند خدمات مناسب را به سمت این جامعه هدایت کند.

کتایون حقیقی مسؤول واحد توانبخشی مجتمع رعد درباره حضور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با همکاری هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی ایران مرکز ضایعات نخاعی جانبازان سازمان بهزیستی کشور و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شده است و تعداد شرکت­ها و سمن‌های مرتبط با افراد دارای معلولیت هم در این نمایشگاه حاضر هستند و هدف این انجمن‌ها بیشتر فرهنگی است.

فریدون نوری، مجری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات توانبخشی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه اطلاع‌رسانی و دسترسی بهتر به اطلاعات برای جامعه نیازمند است. امسال همچون سال‌های گذشته شاهد حضور و فعالیت شرکت‌ها و مؤسساتی در نمایشگاه بودیم که همواره دغدغه تحول و بهبود در شرایط زندگی افراد دارای معلولیت و شرایط خاص آنها را دارند.

وی افزود: نهاد‌های بسیاری در کشور هستند که می‌توانند با همکاری و همیاری، ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کنند.

شایان ذکر است در پایان کار این نمایشگاه لوح سپاسی به مجتمع رعد اهدا شد که در آن از تلاش­ها و همکاری­های مجتمع رعد برای برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات توانبخشی قدردانی شد و غرفه‌ها و محصولات شرکت‌ها و مؤسسات مختلف طی این 4 روز مورد توجه قرار گرفت و بازدیدکنندگان و مسؤولان متفاوتی از این غرفه‌ها دیدن کردند.

امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی و آگاهی‌رسانی و همکاری افراد دارای معلولیت و فعالان این حوزه شرایط و امکانات بهتری در زندگی افراد جامعه هدف فراهم شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است