ارائه نتایج رضایت‌مندی کارکنان خیریه رعد

ارائه نتایج رضایت‌مندی کارکنان خیریه رعد

20 مهر 1398

آمار و نتایج رضایت‌مندی کارکنان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مقایسه آن با سال‌های گذشته در حضور پرسنل و مدرسان، توسط مسؤول منابع انسانی تشریح شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ نرگس لاله مسؤول منابع انسانی ضمن دعوت از پرسنل خیریه رعد به تشریح نتایج رضایت‌مندی کارکنان در سال 97 پرداخت و افزود: میزان مشارکت پرسنل و مدرسان در سال‌های اخیر 66 نفر بوده که 82 درصد جامعه آماری را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به رشد میزان رضایت‌مندی سال جاری نسبت به سال گذشته افزود: میانگین شاخص کل 10 صدم در سال 97 افزایش نشان می‌دهد و عدد 53/3 به 63/3 حکایت از رشد 3 درصدی دارد.

براساس این گزارش میانگین رضایت‌مندی گروه‌های شغلی در سال 97 شامل: مدیران اجرایی 39، کارمندان 23 و مدرسان 17 واحد افزایش نشان می‌دهد و پرسش‌های مرتبط با «نیازهای اولیه» با 26 صدم واحد بیشترین رشد و سؤالات مربوط به «همسویی با ارزش‌ها رعد» با یک صدم واحد کمترین رشد را نشان داده است.

شایان ذکر است در بخش پیشنهادهای پرسشنامه رضایتمندی، پرتکرارترین مواردی که از سوی پاسخ دهندگان مورد توجه قرار گرفته بود، عبارت‌اند از: عدم تبعیض و رعایت عدالت، ارزیابی عملکرد و بهبود کار تیمی و همکاری، که با تأکید منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد مقرر شد، اشخاصی که به این مسائل علاقه دارند در تدوین راهکارهای مناسب مشارکت نمایند. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است