اجرای پویش توانا بُود هر که ...

اجرای پویش توانا بُود هر که ...

23 آذر 1398

همزمان با آخرین شب برگزاری سی‌و هشتمین بازارچه خیریه رعد پویش #توانا بُود هرکه ... با همکاری شرکت نیکزی به منظور توسعه زیر ساخت‌های آموزش بر خط توان‌یابان به اجرا گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با امضا متمم تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی آنلاین شرکت نیکزی و مجتمع رعد که با حضور امیر محمد فضلی و منصوره پناهی انجام شد، هر دو مؤسسه متعهد شدند امکانات مورد تأکید تفاهم نامه را برای توسعه زیرساخت‌های آموزش برخط از قبیل ارایه آموزش‌های مجازی و از راه دور، ایجاد امکانات فنی و تجهیزاتی برای سهولت دسترسی توان‌یابان به محتوای‌های آموزشی، تهیه تجهیزات و لپ تاپ، اینترنت پرسرعت و ... را فراهم آورند.

براساس این گزارش شرکت نیکزی با ارایه اشتراک سالانه سایت آموزشی خود برای هر یک از خیرین به مبلغ 200و 40 هزار تومان که 40 درصد تخفیف به آن تعلق گرفته است، علاوه بر واگذاری یک اشتراک به خریدار، اشتراک دیگری را به توان‌یابان خیریه رعد واگذار خواهد کرد و 50 درصد از مبالغ حاصل از کمپین   #توانا بُود هر که ... را  در توسعه زیر ساخت آموزش‌های آنلاین خیریه رعد هزینه خواهد کرد.

شایان ذکر است این پویش برای بهره‌مند ساختن 6000 نفر از کار‌آموزان و کار‌آموختگان خیریه رعد به آموزش‌های مجازی و مهارت آموزی بی واسطه در سراسر کشور به اجر گذاشته شده است.

#توانا_بُود_هرکه ...

#توانا 

#پویش_توانا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است