مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیکی شد

مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیکی شد

27 آذر 1398

مجید کهتری رییس انجمن پیشین تیم ملی تیروکمان معلولان براساس آیین‌نامه و اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک هدایت این تیم را در بازیهای پارالمپیک توکیو بر عهده گرفت.

 

به گزارش ایسنا، مجید کهتری رییس انجمن پیشین تیروکمان معلولان که چندی پیش به خاطر انتقاد از پایین بودن کیفیت و وضعیت اردوهای پارالمپیکی، از سوی غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان برکنار شده بود، از سوی کمیته ملی پارالمپیک و با موافقت فدراسیون تیروکمان سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان در بازیهای پارالمپیک توکیو شد.

 

هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با تایید این خبر گفت: طی نشستی که با فدراسیون تیروکمان در خصوص معرفی کادر فنی تیروکمان معلولان در بازیهای پارالمپیک توکیو داشتیم، غلامرضا شعبانی بهار طی نامه رسمی مجید کهتری را به عنوان سرمربی و جبرائیل عبادی را به عنوان مربی تیم ملی تیروکمان معلولان به کمیته ملی پارالمپیک معرفی کرد و ما نیز چون انتخاب این افراد مطابق با آیین نامه و اساسنامه کمیته بود، موافقت کردیم. بنابراین این دو مربی هدایت تیم ملی تیروکمان را در بازیهای پارالمپیک توکیو بر عهده خواهند داشت.

 

وی در پایان همچنین با اشاره به این نکته که از هفته آینده تمام اردوهای پارالمپیکی در کیش برگزار خواهد شد، گفت: به منظور تطابق آب و هوایی و نظارت بیشتر بر اردوهای پارالمپیکی طی تفاهمنامه با فدراسیون‌هایی که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند، مقرر شد از هفته آینده تا زمان اعزام تیم‌ها به بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو، اردوها در کیش برگزار شود تا دیگر ورزشکاران پارالمپیکی دغدغه‌ای از نظر برگزاری اردوها نداشته باشند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است