تیشه‌گران: هیچ بدهی به مربیان و ورزشکاران ناشنوا نداریم

تیشه‌گران: هیچ بدهی به مربیان و ورزشکاران ناشنوا نداریم

2 دی 1398

رییس فدراسیون ناشنوایان با انتقاد نسبت به بی‌توجهی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها به هیات‌های ورزشی ناشنوایان گفت: مدیران کل ورزش و جوانان استانها نسبت به هیات‌های ورزشی ناشنوایان کم‌لطف هستند و آنها را نادیده می‌گیرند.

 

مهران تیشه‌گران افزود: یکی از مشکلاتی که هیات‌های ورزشی ناشنوایان در حال حاضر درگیر آن هستند، نادیده گرفتن از سوی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها و بی‌توجهی نسبت به آنها از نظر اعتباری و حمایتی است. این مساله سبب شده تا هیات‌های ورزشی ناشنوایان به دلیل عدم حمایت از سوی مدیران کل ورزش و جوانان استانها در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دچار مشکل شوند.

 

وی با بیان این که هیچ بدهی به ورزشکاران و مربیان ناشنوا نداریم، گفت: فدراسیون ناشنوایان امسال به تمام مربیان و ورزشکارانی که درگیر بازی‌های آسیایی بودند و در اردوهای آمادگی حضور داشتند برای نخستین بار هزینه‌های مربوط به ایاب و ذهاب و حقوق آنها را پرداخت کرده و دیگر هیچ بدهی نسبت به ورزشکاران و مربیان ندارد.

 

رییس فدراسیون ناشنوایان تصریح کرد: سال آینده به دلیل حضور در 11 تورنمنت بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی، سخت‌ترین سال از نظر اعتباری برای فدراسیون است و تامین حداقل 8 میلیارد تومان بودجه برای اعزام تیم‌ها به این تورنمنت‌ها کار راحتی نیست. به هر شکل امیدوارم با کمک هیات رییسه فدراسیون مشکلی برای اعزام تیم‌ها نداشته باشیم.

 

تیشه‌گران درباره حضورش در کنگره جهانی فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: در این کنگره برای نخستین بار پیشنهاد تشکیل کمیته آموزش برای مربیان و داوران را به فدراسیون جهانی دادیم که مورد موافقت قرار گرفت. متاسفانه تا به امروز کمیته آموزش برای مربیان و داوران به صورت داخلی و بین‌المللی نداشتیم، سعی داریم این کمیته را ابتدا در کشتی و سپس در سایر رشته‌ها فعال کنیم تا سطح علمی مربیان و داوران خود را به روزرسانی کنیم.

 

وی همچنین میزبان برگزاری المپیک 2021 ناشنوایان را برزیل عنوان کرد و گفت: در کنگره فدراسیون جهانی ناشنوایان تنها کاندید برای برگزاری این رویداد بزرگ برزیل بود که به احتمال زیاد مورد موافقت فدراسیون جهانی قرار خواهد گرفت.

 

رییس فدراسیون ناشنوایان در پایان افزود: سعی داریم با فعالیت در دو رشته شطرنج و اسکی شرایط حضورمان را در المپیک زمستانی 2024 فراهم کنیم. تا به امروز هیچ نماینده‌ای در المپیک زمستانی نداشتیم اما برای 2024 در این دو رشته حضور فعالی خواهیم داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است