جشنواره گردشگری معلولین یزد سالانه برگزار شود

جشنواره گردشگری معلولین یزد سالانه برگزار شود

1 دی 1398

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به ضرورت مناسب سازی فضای شهری، خواستار برگزاری سالانه جشنواره ‌ملی گردشگری معلولین با شعار «یزد، شهر دوستدار معلول» شد.‌

 

«‌محسن صادقیان» با حضور در جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر یزد ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد برای برگزاری نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولین، اظهار کرد: این رویداد بهانه‌ای برای شروع کار و جدی‌تر شدن امر مناسب سازی فضای شهری شده است.

 

وی برگزاری رویدادهایی این چنین را فرصت مناسبی برای کشف ظرفیت‌های بومی دانست و افزود:‌ جشنواره گردشگری معلولین باید به طور سالانه در شهر یزد برگزار شود.

 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه گفت: در پایش مشکلات، باید وضع موجود را شناسایی و هدف‌گذاری کنیم و این آمادگی وجود دارد که هر اقدامی را برای مناسب سازی شهر برای فعالیت و زندگی معلولان، انجام دهیم.

 

«سپنتا نیکنام» رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه،‌تصریح کرد: برخی این جشنواره را از یک رویداد عادی فراتر می دانند و اعتقاد دارند یک اتفاق انسانی بود و در سطح کشور نام یزد به عنوان شهر حامی حقوق شهروندی، پیشگام شد و توانستیم برند خوبی برای یزد رقم بزنیم.

 

وی بیان کرد: بستر شهر در دسترس و برند آن فراهم است و در تلاش هستیم بودجه های ‌لازم برای مناسب سازی شهر یزد تخصیص یابد.

 

در پایان این نشست از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین و مدیر امور شعب بانک ملی استان برای مناسب سازی برخی شعب با اهدای لوح تقدیر، ‌تجلیل شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است