فعالیت 17 رشته ورزشی در فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان

فعالیت 17 رشته ورزشی در فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان

7 دی 1398

تیشه گران گفت:درکشتی و فوتسال قهرمان جهان هستیم، در کاراته، جودو و تکواندو قهرمان المپپک داریم، در فوتبال قهرمان آسیا هستیم، والیبال سوم المپیک هستیم، در دوره گذشته ی بازی های آسیایی پنجم و در بازی های المپیک هفتم شدیم. به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان،تیشه گران در مجمع انتخاباتی ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان استان زنجان با بیان اینکه توانمندی ورزشکاران ناشنوا و یا به هر شکلی معلول بسیار بالاست و کمتر از ورزشکاران با سلامت کامل نیستد تصریح کرد: درکشتی و فوتسال قهرمان جهان هستیم، در کاراته، جودو و تکواندو قهرمان المپپک داریم، در فوتبال قهرمان آسیا هستیم، والیبال سوم المپیک هستیم، در دوره گذشته ی بازی های آسیایی پنجم و در بازی های المپیک هفتم شدیم.

 

وی اظهار داشت: روسای هیئت ها باید حضور پررنگ در دفاتر هیئت ها داشته باشند تا از دغدغه های ورزشکاران به صورت حضوری مطلع شوند.

 

تیشه گران با بیان اینکه فدراسیون ما در 17 رشته ورزشی فعال است و حدود 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در آن به فعالیت های ورزشی می‌پردازند افزود: فدراسیون ورزش های ناشنوایان از فدراسیون های قدیمی است که مخاطبین زیادی در رشته های زیر مجموعه خود داردرئیس فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان با بیان اینکه ورزش های ناشنوایان در المپیک یا پارا المپیک حضور ندارد ولی بازی های آسیایی و المپیک مخصوص به خود را دارد که 23 دوره از برگزاری آن می‌گذرد و از این حیث ورزش پر مخاطبی است.افزود: در بخش استعدادیابی تفاهم نامه امضا کردیم تا بتوانیم با حضور در مدارس استعدادهای هر رشته ی ورزشی را شکوفا کنیم.

 

وی با اشاره به حضور بسیار کم رنگ استان ها در مسابقات قهرمانی کشور و دیگر رقابت ها خواستار همراهی و حمایت بیشتر مدیران کل استان ها از ورزش های ناشنوایان شد و افزود: باید در اعزام ها، برگزاری مسابقات و دیگر امور بیشتر به این هیئت ورزشی توجه شوند.

 

تیشه گران همچنین با اشاره به حضورش در جلسه روسای فدراسیون های ناشنوایان کل جهان در ایتالیا اظهار کرد: در این جلسه ۱۱۳ رئیس فدراسیون حضور داشتند که همگی پیشرفت و فعالیت موفق فدراسیون ناشنوایان ایران را مورد تحسین و تشویق قرار دادند.

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است