جودوکاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در جهانی فرانسه

جودوکاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در جهانی فرانسه

10 دی 1398

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی فرانسه خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد که در اولین تجربه حضورمان در مسابقات جهانی روی سکو قرار بگیریم.

 

محمدرضا لوئی مقدم : برای حضور قدرتمند و انتخاب بهترین نفرات جهت شرکت در مسابقات جهانی فرانسه، اردوی انتخابی جودوکاران ناشنوا از ۸ دی با حضور ۱۲ ورزشکار در سالن کبکانیان برگزار و در پایان این اردو ۱۰ ورزشکار اعزامی به فرانسه مشخص خواهند شد.

 

وی گفت: مسابقات جهانی فرانسه در بخش انفرادی و میکس تیمی برگزار می‌شود که متاسفانه به دلیل نداشتن تیم بانوان تنها می‌توانیم در انفرادی شرکت کنیم که این مساله از نظر مدال آوری به ضرر تیم ایران است.

 

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در مسابقات جهانی دارید، خاطرنشان کرد: اگر امکان شرکت در مسابقات تیمی را داشتیم شرایطمان از نظر مدال آوری راضی‌کننده‌تر بود. البته در بخش انفرادی نیز در وزنهای 100 +، 100 -، 66 - و 73 - کیلوگرم امید زیادی برای کسب مدال داریم.

 

لوئی مقدم اضافه کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم در اولین تجربه حضورمان در مسابقات جهانی بر روی سکو قرار بگیریم.

 

وی پیرامون این پرسش که در صورت تشکیل تیم بانوان امکان شرکت در مسابقات جهانی را داشتید یا خیر؟ اظهار کرد: در این زمینه نمی‌توانم اظهارنظر درستی داشته باشم. چون دقیقا نمی‌دانم نوع پوشش بانوان برای شرکت در مسابقات جهانی مورد تایید قرار می‌گرفت یا خیر؟

 

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تصور نمی‌کنید زمان کمی برای آماده‌سازی تیم ملی جودو ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه را دارید، گفت: تیم ملی جودو برای شرکت در بازیهای آسیایی از خردادماه امسال در اردوی آمادگی بود که به دلیل لغو این بازیها اردوی آنها به مدت ۲ ماه تعطیل شد و از امروز دوباره اردوی آنها برپا می‌شود. بنابراین مشکل خاصی برای آماده‌سازی جودوکاران ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی نداریم.

 

لوئی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران ناشنوا قشر ضعیفی هستند که کمتر مورد حمایت و توجه قرار می‌گیرند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان برای جهانی فرانسه پاداش قابل قبولی را در نظر بگیرد تا جودوکاران با انگیزه بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است