برپایی اردوی کیش برای پارادوومیدانی‌کاران شانس مدال در توکیو

برپایی اردوی کیش برای پارادوومیدانی‌کاران شانس مدال در توکیو

5 بهمن 1398

سرمربی تیم ملی دوومیدانی پارالمپیکی از برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در جزیره کیش خبر داد و گفت: این اردو تنها برای شانس مدال آوران طلا، نقره و برنز در کیش پیش‌بینی شده و تا زمان اعزام به پارالمپیک توکیو ادامه خواهد داشت.

 

بهمن رضایی : دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی برای کسانی که شانس کسب مدال در پارالمپیک توکیو دارند از امروز پنجم بهمن در جزیره کیش آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه خواهد داشت. در این اردو با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک ۲۵ روز اردو برای ورزشکاران طلایی، ۱۵ روز برای نقره و ۱۰ روز برای برنز پیش‌بینی شده است که در حال حاضر ۲ نفر از دوومیدانی کارانی که در مسابقات کسب سهمیه موفق به کسب مدال طلا شدند در اردوی آمادگی بسر می‌برند و ۳ نفر از مدال‌ آوران نقره و ۴ ورزشکار برنزی نیز از ۱۴ بهمن وارد اردوی آمادگی می‌شوند.

 

وی گفت: تا امروز ۱۲ سهمیه در دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم‌بینایان کسب کرده‌ایم که از این تعداد ۳ نفر که رنکینگ چهارم جهان را دارند، به اردوی آمادگی کیش دعوت نشدند. البته حضور این ورزشکاران در اردوی آماده‌سازی بازیهای پارالمپیک بستگی به آن دارد که در مسابقات قهرمانی کشور که اردیبهشت سال آینده زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، رکورد خود را ارتقاء دهند و از نظر رنگینگ در جایگاه اول تا سوم قرار بگیرند.

 

سرمربی تیم ملی دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم‌بینایان از حامد امیری در وزنه و نیزه کلاس F۵۴، مهدی اولاد در وزنه و دیسک کلاس F۱۱، بهزاد عزیزی در نیزه کلاس F۱۳، هاشمیه متقیان در نیزه کلاس F۵۶، امان الله پاپی در نیزه کلاس F۵۷، محمدرضا احمدی در وزنه کلاس F۳۳، مهران نکوئی در وزنه کلاس F۳۴، علیرضا مختاری در وزنه کلاس F۵۳ و سجاد محمدیان در وزنه کلاس F۴۲ به عنوان نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی کیش نام برد.

 

رضایی در پاسخ به این پرسش که فهرست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو چه زمانی نهایی می‌شود، تصریح کرد: بعد از شرکت در دو مرحله مسابقات کسب سهمیه که اسفندماه در امارات و اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود رکورد دوومیدانی کاران مجددا بررسی می‌شود و در نهایت لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو اواخر اردیبهشت بسته خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر تنها موفق به کسب یک سهمیه در بخش بانوان شده‌ایم که امیدوارم این تعداد در امارات افزایش پیدا کند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است