بازدید توان‌یابان از اردوی تیم ملی والیبال نشسته (ب)

بازدید توان‌یابان از اردوی تیم ملی والیبال نشسته (ب)

16 بهمن 1398

گروهی از توان‌یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان از تمرینات تیم ملی (ب) والیبال نشسته بازدید کردند.

به گزارش  روابط عمومی مجتمع رعد؛ همزمان با برگزاری دور دوم اردوی تیم ملی (ب) والیبال نشسته  مردان کشورمان گروهی از توان‌یابان واحد آموزش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان از تمرینات این تیم بازدید کردند.

در این بازدید معاونان و مدیران فدراسیون، کشاورز معاون امور استان‌ها، گلشنی معاون ورزش همگانی، شاهی دبیر انجمن والیبال نشسته، آرزو قنبری کارشناس روابط عمومی،  رحیمی و پیرایش مربیان تیم ملی حضور داشتند.

اکبر خانی مسؤول ورزش مجتمع رعد در سخنان کوتاهی از تلاش اعضا تیم ملی والیبال نشسته تشکر کرد و گفت: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افتخار دارد که در طول بیش از 3 دهه گذشته پذیرای ورزشکاران ملی و جهانی و پارالمپیکی همچون بانوی پرافتخار و مدال‌آور جهانی زهرا نعمتی و قهرمان ورزشکار مجید کاکوش در رشته تیروکمان، حسین خرسند امیری قهرمان جهان در رشته پرتاب دیسک، فاطمه بهمنی در رشته بوچیا بوده است.

وی افزو: در حال حاضر هم تعدادی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته ضمن انجام برنامه‌های ورزشی از کارگاه‌های آموزشی مجتمع رعد هم استفاده می‌کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است