سفر مربی فرانسوی سوارکاران معلول به ایران منتقی شد

سفر مربی فرانسوی سوارکاران معلول به ایران منتقی شد

12 فروردین 1399

رییس کمیته سوارکاران معلولان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های سولی دایتی، سوارکاران معلول تا خرداد منتقی شد.

 

غزاله منتظم : به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت دو ماه است که تمام برنامه‌ها و فعالیت سوارکاران معلولان به تعویق افتاده و باشگاه‌های سوارکاری تعطیل شده است؛ قطعا این مساله لطمه سنگینی به فعالیت حرفه‌ای سوارکاران معلول وارد خواهد کرد.

 

او گفت: قرار بود مربی فرانسوی سوارکاران معلول اردیبهشت ماه برای آموزش و تربیت سوارکاران از طرف فدراسیون جهانی به ایران بیاید که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران این سفر لغو شد و مشخص نیست چه زمانی بتوانیم دوبار از حضور این مربی فرانسوی در ایران بهره ببریم.

 

منتظم خاطرنشان کرد: قرار بود در سال جاری این مربی فرانسوی هر چهار ماه یکبار از طرف فدراسیون جهانی به ایران بیاید و به آموزش و ارتقای سطح حرفه‌ای سوارکاران کمک کند که متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های ما به هم خورد.

 

وی اضافه کرد: ما در این مدت حتی موفق نشدیم به تربیت اسب‌های خود بپردازیم و این مساله شرایط خوبی را برای سوارکاران معلول رقم نمی‌زند و امیدوارم این شرایط زودتر به حالت عادی برگرد و بیش از این برنامه‌های خود عقب نیفتیم.

 

رییس کمیته سوارکاران معلولان  در پایان افزود: امیدوارم سوارکاران معلول یک سری از برنامه‌های آمادگی خود را در خانه پیگیری کنند تا حداقل از نظر وضعیت جسمانی دچار مشکل نشوند. ما در طی این مدت برای بالا بردن سطح حرفه‌ای سوارکاران معلول تلاش زیادی انجام داده بودیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور هستیم دوباره فعالیت حرفه‌ای را از صفر شروع کنیم به هر صورت مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه  خواهد یافت اما امیدوارم شرایط زودتر به حالت عادی برگردد ما در روند آماده سازی ورزشکاران خود در آینده با مشکل مواجه نخواهیم شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است