جانفشان: امیدوارم کمیته پارالمپیک سیاستش را تغییر دهد

جانفشان: امیدوارم کمیته پارالمپیک سیاستش را تغییر دهد

10 فروردین 1399

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم با تغییر زمان برگزاری بازیهای توکیو، کمیته ملی پارالمپیک با تغییر سیاست خود به تمام رشته‌های معلولان فرصت حضور در بازی‌های توکیو را بدهد.

 

حسن جانفشان  درباره شرایط جسمانی خود بعد از مرخص شدن از بیمارستان اظهار کرد: به دلیل مشکلات خونی و افت شدید سدیمی بدنم مدتی در بیمارستان بستری بودم و شرایط خوبی نداشتم. البته الان وضعیتم رو به بهبودی است و حالم نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اینطور شنیده می‌شد که شما نیز به بیماری کرونا مبتلا بودید گفت: نه این مسئله را تکذیب می‌کنم و مشکل من فقط افت سدیم خونم بود نه چیز دیگری.

 

دارنده مدال برنز پاراآسیایی جاکارتا در خصوص تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو و حضور رشته تنیس روی میز در این بازی‌ها خاطرنشان کرد: در سال گذشته من با کسب ۷۰ امتیاز متاسفانه نتوانستم مجوز ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو را کسب کنم. البته قرار بود در یک رقابت جهانی حضور پیدا کنم که اگر امتیازم به ۹۰ می‌رسید مجوز را کسب می‌کردم که از طرف شورای برون مرزی وزارت ورزش اجازه حضور در این مسابقه را به ما ندادند و من نتوانستم سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو را کسب کنم. امسال امیدوارم با توجه به اینکه این بازی‌ها به مدت یکسال به تعویق افتاده است. کمیته ملی پارالمپیک با سرمایه گذاری بر روی این رشته و با تغییر سیاست خود شانس حضور در بازی‌های توکیو را به رشته تنیس روی میز  بدهد.

 

وی افزود: من تصور می‌کنم با تغییر زمان برگزاری بازی‌های توکیو شرایط جدیدی برای تمام رشته‌های معلولان به وجود می‌آید که ما بتوانیم با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک سهمیه بازی‌های توکیو را کسب کنیم و بتوانیم در این مسابقات برای اولین بار شرکت کنیم. البته این بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد که همانند سال گذشته سیاست آن بر مبنای مدال آوری نباشد.

 

جانفشان تصریح کرد: من امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک با توجه به شانس دوباره‌ای که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو به دست آورده‌ایم این فرصت را به تمام رشته‌های معلولان بدهد تا بتوانند دوباره حضور خود را در این مسابقات تثبیت کند. در سال گذشته تنها رشته‌هایی می‌توانستند در این مسابقات شرکت کنند که شانس کسب مدال داشتند و سایر رشته‌های معلولان به خاطر این سیاست فرصت حضور در توکیو را از دست دادند. امیدوارم اینبار کمیته ملی پارالمپیک تغییری در سیاست خود اعمال کند تا بتوانیم برای کسب سهمیه تلاش بیشتری انجام دهیم و برای نخستین بار رشته تنیس روی میز بتواند در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت کند.

 

وی در پایان افزود: بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدم در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کنم تا دوباره به اوج آمادگی قبلی خود برسم و بتوانم بعد از تعطیلات دوباره در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم و اگر کمیته ملی پارالمپیک اجازه دهد با حضور در مسابقات مختلف بتوانم سهمیه ورودی پارالمپیک توکیو را کسب کنم. آرزوی من این است که برای نخستین بار در پارالمپیک توکیو شرکت و افتخارات خود را با کسب مدال در توکیو کامل کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است