خرید یک دستگاه دیالیز و اهداء لباس کامل حفاظت

خرید یک دستگاه دیالیز و اهداء لباس کامل حفاظت

20 فروردین 1399

 در ادامه فعالیت های خیریه رعد در زمینه کنترل بیماری #کرونا و پشتیبانی از مدافعان پرتلاش عرصه سلامت، لباس‌های کامل حفاظت خریداری و به بیمارستان‌های امام سجاد(ع) شهریار و طالقانی تهران اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد در پی اعلام نیاز بیمارستان امام سجاد(ع) به لباس حفاظت با شناسایی تولیدکننده این محصول و اخذ تاییدیه کیفیت تولیدات از مدیریت بیمارستان ۳۰۰ دست لباس حفاظت به ارزش ۷۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال خریداری و به ترتیب به میزان ۲۰۰ عدد به بیمارستان امام سجاد(ع) و ۱۰۰ عدد به بیمارستان طالقانی اهدا شد.

 بر اساس این گزارش با وجود تولید و عرضه ملزومات مصرفی کادر درمانی بیمارستان‌ها هنوز مشکلاتی برای تامین این اقلام بر سرراه پرستاران و پزشکان عزیز به چشم می خورد، موسسات خیریه برای رفع این مشکل فعالیت می‌کنند.، لباس حفاظت یکی از ضروریات کادر درمانی محسوب می‌شود و خیریه رعد با حمایت نیکوکاران همیشه همراه موفق شد بخشی از نیازهای درمانی این۲ بیمارستان را تامین کند.

 شایان ذکر است با اخذ حواله یک دستگاه همو دیالیز اورژانسی از هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مبلغ ۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰  ریال هزینه خرید این دستگاه از محل کمک‌های مردمی پرداخت شد و پس از آنکه دستگاه توسط کارشناس تجهیزات پزشکی بیمارستان امام سجاد تحویل گرفته شود، گزارش کامل آن به اطلاع نیکوکار شریف تقدیم خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است