لغو مسابقات جهانی قایقرانی معلولان در آلمان

لغو مسابقات جهانی قایقرانی معلولان در آلمان

20 فروردین 1399

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از لغو مسابقات جهانی قایقرانی در آلمان خبر داد و گفت: قرار بود این مسابقات خرداد به میزبانی آلمان برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

 

مسعود مهدوی‌نیا،، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی قایقرانی معلولان آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بود که اوایل خرداد به میزبانی آلمان برگزار می‌شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

او گفت: البته با تعویق بازی‌های پارالمپیک توکیو برنامه‌ریزی‌ها نیز تغییر پیدا کرد و باید منتظر بمانیم که فدراسیون جهانی چه تصمیماتی برای سهمیه‌های باقی مانده خواهد داشت.

 

مهدوی‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر ما موفق به کسب یک سهمیه توسط شهلا بهروزی را در کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر شدیم و این فرصت را داریم که با تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو تعداد سهمیه‌های خود را در سایر رشته‌های قایقرانی نیز افزایش دهیم.

 

وی افزود: پیش‌بینی ما کسب ۵ سهمیه در قایقرانی معلولان بود که با تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک این فرصت را خواهیم داشت که با برگزاری اردوهای منظم و شرکت در تورنمنت‌های متعدد به هدف پیش‌بینی شده خود دست پیدا کنیم.

 

مهدوی‌نیا در پایان اظهار کرد: برای برگزاری اردوها منتظر هستیم تا ببینیم شرایط کشور از نظر ویروس کرونا چگونه خواهد شد و ستاد مقابله با ویروس کرونا چه زمانی اجازه خواهد داد تا اردوهای تیم ملی را برپا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است