تشکیل تیم فوتبال ۷ نفره بانوان/ احتمال برگزاری مسابقات جهانی در آبان

تشکیل تیم فوتبال ۷ نفره بانوان/ احتمال برگزاری مسابقات جهانی در آبان

17 فروردین 1399

رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره گفت: برای حضور در بازی‌های پارالمپیک به دنبال تشکیل تیم بانوان هستیم.

 

مصطفی الهی نسب : متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی جهان فوتبال ۷ نفره که قرار بود اردیبهشت به میزبانی ایتالیا برگزار شود لغو و به آبان ماه موکول شد. البته این که مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره در آبان برگزار شود یا خیر، بستگی به وضعیت ویروس کرونا دارد که تا آن زمان این بیماری از بین رفته باشد.

 

وی گفت: از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده مدت دو ماه است که اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره تعطیل شده و ما مجبوریم از طریق کانال تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را به بازیکنان ارائه دهیم تا از نظر بدنی چار افت نشود.

 

رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره تصریح کرد: چون دقیقا نمی‌دانیم تا کی درگیر این ویروس هستیم، چاره‌ای نداریم تمرینات بازیکنان را از منزل پیگیری کنیم تا پس از پایان این بیماری بازیکنان به دلیل تعطیلی اردوها تحت فشار تمرینات قرار نگیرند.

 

 این بهترین روشی است که می‌توانیم بازیکنان را برای مسابقات آینده آماده کنیم.

 

وی درباره وضعیت تیم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک گفت: ما تا ۲۰۲۴ امکان حضور در بازی‌های پارالمپیک را نداریم و یکی از دلایل عدم حضور این تیم در بازی‌های پارالمپیک نداشتن تیم ملی فوتبال بانوان است. البته نه تنها ایران بلکه تمام تیم‌های فوتبال هفت نفره دنیا دارای تیم فوتبال بانوان نیستند و یکی از شروط کمیته بین المللی پارالمپیک برای بازگشت دوباره این تیم به پارالمپیک تشکیل تیم فوتبال بانوان است.

 

الهی نسب خاطرنشان کرد: برای تشکیل تیم فوتبال بانوان منتظر ابلاغیه از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم تا با راه اندازی تیم فوتبال بانوان در آینده مشکلی برای حضور در پارالمپیک نداشته باشیم.

 

وی در پایان گفت: با توجه به تغییر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان منتظر تصمیمات جدید اسبقیان هستیم تا بعد از کاهش التهاب این ویروس کار خود را شروع کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است