تعویق پارالمپیک را به فال نیک می‌گیرم

تعویق پارالمپیک را به فال نیک می‌گیرم

20 فروردین 1399

ملی‌پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: تعویق در پارالمپیک را به فال نیک می گیرم و هدفم این است که با تلاش و تمرین بیشتر، حتما بتوانم ارتقا رکورد داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

 

هاشمیه متقیان، ورزشکار معلول خوزستانی است که در رقابت‌های پارا دو و میدانی جهان با ثبت رکورد ۲۲ متر و ۶۷ سانتی‌متر در رشته پرتاب نیزه کلاس F۵۶، جواز حضور مستقیم در پارالمپیک توکیو را به دست آورد. در حالی که او و سایر ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران خود را برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کردند، شیوع ویروس کرونا، برگزاری این مسابقات را به تعویق انداخت و قرار است این رقابت ها در سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

 

متقیان ، درخصوص تعویق رقابت های پارالمپیک، اظهارکرد: من سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک را به دست آوردم ولی متاسفانه کرونا ویروس این رقابت ها را به تعویق انداخت. البته من این تعویق را به فال نیک می گیرم و با توجه به وقفه ای که در برگزاری پارالمپیک ایجاد شده، هدفم این است که با تلاش و تمرین بیشتر، حتما بتوانم ارتقا رکورد داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

 

وی تاکید کرد: من توانایی کسب مدال طلا را دارم و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم. خیلی دوست دارم در پارالمپیک ۲۰۲۱، هم رکورد پرتاب نیزه را ارتقا دهم و هم مدال طلا را به دست آورم.

 

این بانوی پرتاب گر خوزستانی با بیان این که طبق برنامه تمرینی ام کار می کنم، ادامه داد: تمریناتم را متوقف نکرده ام و با رعایت نکات بهداشتی، همچنان تمرین می کنم تا هم سطح آمادگی جسمانی ام حفظ شود و هم بتوانم افزایش رکورد داشته باشم. امیدوارم کرونا را شکست دهیم تا با آرامش خاطر و سلامتی کامل به تمرین بپردازیم.

 

وی گفت: امیدوارم شرایط به حالت عادی برگردد و مردم کشورم در سلامت باشند و ما ورزشکاران نیز مجددا بتوانیم برای کسب مدال و شاد کردن دل هموطنان در عرصه های بین المللی حضور پیدا کنیم.

 

متقیان درباره این که همیشه جزو آن دسته از ورزشکاران با انگیزه خوزستانی بوده که با تمام وجود در عرصه های بین المللی حضور پیدا کرده است و با دست پُر نیز به کشور برگشته است، عنوان کرد: همیشه از خدا خواسته ام که همین توانایی را داشته باشم و بتوانم برای کسب موفقیت تلاش کنم. من هیچ وقت از ورزش و تمرین کردن، خسته نمی شوم و هیچ شکستی هم من را ناامید نمی کند و البته تلاش کرده ام همیشه بر ناامیدی غلبه کنم. در واقع هیچ چیزی روی انگیزه من تاثیر نمی گذارد.

 

وی در پایان نیز از توجه و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کرد و گفت: آقای حیدری تنها مسئولی در استان بوده که از من حمایت کرده و نگذاشته است در روند تمریناتم برای حضور در پارالمپیک خللی ایجاد شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است