تشکیل تیم ملی پاراوزنه‌برداری بانوان در صورت تایید لباس

تشکیل تیم ملی پاراوزنه‌برداری بانوان در صورت تایید لباس

2 اردیبهشت 1399 نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برای تشکیل تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان و اعزام آنها به تورنمنت‌های برون مرزی منتظر تایید لباس آنها از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

مژگان نصیری، درباره وضعیت تیم پاراوزنه برداری بانوان برای شرکت در مسابقات برون مرزی اظهار کرد: سال گذشته با هدف استعدادیابی و شناسایی بانوان مستعد در رشته پاراوزنه برداری، مسابقات قهرمانی کشور را با حضور 19 استان برگزار کردیم تا بتوانیم از بین آنها نفرات برتر را به تیم ملی دعوت کنیم. البته سال گذشته برای شرکت بانوان در مسابقات داخلی تاییدیه لباس آنها را گرفتیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: امسال سعی داشتیم برای تشکیل تیم ملی و حضور بانوان در رقابت‌های برون مرزی تاییدیه لباس آنها را از وزارت ورزش و جوانان نیز بگیریم که به دلیل شیوع ویروس کرونا این کار به تعویق افتاد. در حقیقت مراحل طراحی لباس بانوان پاراوزنه بردار برای شرکت در مسابقات برون مرزی انجام شده و منتظر هستیم تا پس از این که شرایط به حالت عادی برگشت در کمیسیون تصویب لباس که در محل وزارت ورزش تشکیل می‌شود با ورزشکاران حضور پیدا کنیم تا پس از دریافت تائیدیه، تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان را تشکیل دهیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: هدف‌گذاری ما بازیهای پاراآسیایی چین است. البته حضور در این رقابتها زمانی محقق می‌شود که بانوان وزنه‌بردار از نظر بدنی و تکنیکی به سطحی رسیده باشند که امکان شرکت در مسابقات مهم را داشته باشند.

نصیری در پایان اظهار کرد: بعد از دریافت تائیدیه لباس بانوان وزنه بردار از سوی وزارت ورزش و جوانان، انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد تا با تشکیل تیم ملی و حضور در چند تورنمنت بین‌المللی بتوانیم تیم خوبی را در بانوان داشته باشیم. تلاش بر این است که پس از حضور در مسابقات پاراآسیایی به پارالمپیک نیز راه پیدا کنیم.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است