امیدواری بهترین شناگر معلول برای حضور در توکیو

امیدواری بهترین شناگر معلول برای حضور در توکیو

22 اردیبهشت 1399

بهترین شناگر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هدف اصلی من حضور در پارالمپیک توکیو است و برای رسیدن به این هدف همچنان منتظر تصمیم نهایی کمیته ملی پارالمپیک هستم تا ببینم چه تمهیداتی برای این رشته در نظر خواهد گرفت.

شاهین ایزدیار، اظهار کرد: طی سه ماهی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کنم این تمرینات تنها به صورت کششی و دویدن است تا دچار افت آمادگی بدنی شوم.

وی ادامه داد: متاسفانه رشته ما آبی است و چون در حال حاضر استخرها تعطیل است ما چاره‌ای نداریم که تنها از نظر بدنی خود را آماده نگه داریم. قطعا این مساله تاثیر زیادی در افت عملکرد ما از نظر رکوردی خواهد داشت.

بهترین شناگر بازی‌های پارالمپیک جاکارتا تصریح کرد: هدف‌گذاری من توکیو است و تمام تلاشم براین است بتوانم در توکیو به مدال دست پیدا کنم. البته این امر منوط به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که اجازه حضور رشته شنا در بازی‌های پارالمپیک را بدهد یا خیر. اگر چنانچه به هر دلیلی امکان شرکت در توکیو را نداشته باشم سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را در بازی‌های پاراآسیایی چین داشته باشم و مدال‌های جاکارتا را دوباره تکرار کنم.

وی اضافه کرد: من همچنان منتظر تصمیم نهایی کمیته ملی پارالمپیک هستم تا ببینم بعد از اتمام این بیماری چه تمهیداتی را برای شناگرانی که موفق به کسب سهمیه ورودی پارالمپیک توکیو شدند، اندیشیده اند تا بتوانیم برنامه‌ریزی خود در این راستا را انجام دهیم. ماده اصلی من ۱۰۰ متر قورباغه است و تمام تمرکزم را برای حضور در پارالمپیک توکیو بر روی این ماده قرار دادم تا بتوانم در صورت حضور در توکیو بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر این بیماری در کشور ریشه‌کن شود تا زودتر تمرینات آبی خود را شروع کنم. در حال حاضر نیز تحت نظر کادر فنی تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کنم تا ببینم در آینده چه تصمیماتی برای رشته شنا از سوی کمیته ملی پارالمپیک گرفته خواهد شد. به هر صورت من تابع تصمیم کمیته ملی پارالمپیک هستم و برای رسیدن به هدفم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد؛ حال این‌که در توکیو حضور پیدا کنم و یا بخواهم در بازی‌های پاراآسیایی چین شرکت کنم. برای هر دو رویداد خود را آماده خواهم کرد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنم.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است