توصیه‌های کرونایی برای معلولان

توصیه‌های کرونایی برای معلولان

24 اردیبهشت 1399 سازمان بهزیستی کشور، فعالیت‌های پیشگیرانه افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی برای پیشگیری از انتقال کرونا را تشریح کرد و از این افراد خواست به این توصیه‌ها عمل کنند.

کمیته مقابله با کرونا سازمان بهزیستی کشور از معلولان خواسته تا لوازم کمک حرکتی خود مانند ویلچر را با یکدیگر به اشتراک نگذارند.

همچنین از معلولان دارای ابزار کمک حرکتی مانند ویلچر و عصا خواسته شده تا از تردد بی مورد اجتناب کنند.

کمیته مقابله با کرونا سازمان بهزیستی کشور از معلولان به طور جدی خواسته تا همه لوازم کمک حرکتی خود را ضدعفونی کرده و از دستکش و محلول ضد عفونی استفاده کنند.

براساس این گزارش، افراد دارای معلولیت در مکان های عمومی بهتر است که از همراه کمک بگیرند.

همچنین افراد دارای معلولیت در صورت امکان نباید از دستگیره های عمومی مانند دستگیره های نگهدارنده مترو استفاده کنند و در صورت استفاده از ویلچر و عصا نیز باید از دستکش استفاده کنند.

کمیته مقابله با کرونا سازمان بهزیستی کشور به معلولان توصیه کرده که به جای پول نقد و کارت عابربانک از پرداخت الکترونیک استفاده کنند و همچنین هنگام اپیدمی ویروس کرونا در مورد مصرف داروهای بیماری صرع با پزشک خود مشورت کنند.

توصیه های کرونایی کمیته مقابله با کرونا سازمان بهزیستی کشور همراه با مترجم ناشنوا در قالب کلیپی در سایت سازمان بهزیستی کشور در دسترس افراد دارای معلولیت قرار گرفته است.

منبع: مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است