حضور سه رشته نابینایان و کم بینایان در پاراآسیایی بحرین

حضور سه رشته نابینایان و کم بینایان در پاراآسیایی بحرین

22 تیر 1399

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از حضور سه رشته گلبال، شنا و دوومیدانی در مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین خبر داد.

علی اصغر هادی زاده، اظهار کرد: مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ در بحرین برگزار خواهد شد که ما در سه رشته گلبال، شنا و دوومیدانی در دو بخش زنان و مردان در این مسابقات شرکت خواهیم کرد که البته زنان تنها در رشته‌های گلبال و دومیدانی حضور خواهند داشت.

وی گفت: برای شناسایی نفرات برتر در رشته دوومیدانی و انتخاب تیم ملی جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان قرار است شهریور ماه مسابقات قهرمانی کشور در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شود که البته برگزاری این مسابقات بستگی به ویروس کرونا دارد اگر ستاد مقابله با کرونا اجازه برگزاری این مسابقات را بدهد در شهریور ماه مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد تا نفرات تیم ملی را مشخص کنیم در غیر این صورت سعی داریم با حضور در شهرستان‌ها از ورزشکاران دومیدانی کار رکوردگیری به عمل آوریم تا بتوانیم با شناسایی نفرات برتر از سرمایه گذاری روی آنها جوانان را برای بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین آماده کنیم.

وی گفت: ملاک انتخاب نفرات برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان نفرات اول و دوم بازی‌های پاراآسیایی دوره قبل است کسانی که بتواند در رکورد گیری رنگینگ نفر اول و دوم بازی‌های پاراآسیایی گذشته را کسب کنند به تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد و از بین نفرات بهترین‌ها راهی بحرین خواهند شد.

هادی زاده خاطر نشان کرد: در مورد رشته گلبال و شنا هنوز هیچ تصمیم گیری صورت نگرفته و منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت کشور از نظر ویروس کرونا چگونه خواهد بود تا در مورد این دو رشته برای انتخاب نفرات برتر تصمیم گیری صورت بگیرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان به صورت آنلاین خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تعطیلی طولانی مدت اردوها و حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران سعی داریم یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی در ۵ حرکت مختلف آمادگی جسمانی برای ورزشکاران نابینایان و کم بینایان برگزار کنیم تا ورزشکاران از نظر بدنی دچار مشکل نشوند. این مسابقات اول تا ۱۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد که ورزشکاران بعد از این که حرکات خود را در منزل فیلمبرداری کردند به داوران مسابقه جهت قضاوت ارسال خواهند کرد و ما از فیلم حرکات ورزشکاران برترین‌ها را شناسایی و اعلام خواهیم کرد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است