ورزش اردبیل در تنگنای شدید مالی است

ورزش اردبیل در تنگنای شدید مالی است

27 تیر 1399

اردبیل- مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان به دلیل تراکم بدهی‌ها در تنگنای شدید مالی است که سعی بر رفع و رجوع بدهی‌های گذشته است.


سجاد انوشیروانی ۲۶ تیرماه در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل اظهار کرد: ورزشکاران ما در این هیئت در کنار فعالیت‌های ورزشی جزو افتخارات و قهرمانان نامی این استان هستند که با حضور در پارالمپیک همواره برای این استان افتخار آفریدند.
وی خاطرنشان کرد: این ورزشکاران که در عرصه ایثار و گذشت صحنه‌های بی‌بدیلی را به نمایش گذاشتند در عرصه ورزشی نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران را با قدرت و صلابت به اهتزاز درآوردند که نمونه‌های آن جلیل باقری جدی و مدبر است که همواره با تلاش و پیگیری‌های خود برای خطه اردبیل نیز اسباب عزت و افتخار بودند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به فرسودگی و استهلاک تجهیزات ورزشی رشته‌های مختلف جانبازان و معلولان گفت: در هشت سال گذشته متاسفانه به نوسازی این تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری توجهی نشده و به هیچ وجه ورود تجهیزات جدید از خارج از کشور و یا خریدهای داخلی را شاهد نبودیم که از این بابت شرمنده ورزشکاران جانباز و معلول هستیم.
انوشیروانی تصریح کرد: بنده از عمق این مشکلات و نارسائی‌ها در جایگاه مدیریتی و یک ورزشکار آگاهم و بر این باورم که ورزشکاران رشته‌های مختلف جانبازان و معلولان با حداقل امکانات بیشترین افتخار را برای این استان در سال‌های اخیر در عرصه المپیک و جهانی به دست آوردند.
وی بیان کرد: نشست تخصصی را برای رفع مشکلات ورزشکاران این هیئت در فدراسیون برگزار خواهیم کرد تا با مساعدت و نظر مثبت رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بتوانیم در فعالیت‌ها و اقدامات موثر به نفع توسعه استان در این حوزه موفق عمل کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف به ویژه بنیاد شهید، بهزیستی و سایر مجموعه‌های فعال را ضروری خواند و افزود: در یک فضای همدلی و هم‌افزایی همچنان می‌توانیم اردبیل را به قطب پرورش ورزشکاران افتخارآفرین در پارالمپیک تبدیل کنیم.
انوشیروانی به بدهی‌های اداره کل ورزش و جوانان و تنگنای مالی این مجموعه در شرایط کنونی اشاره و اظهار کرد: با قول مساعد استاندار اردبیل و وزارت ورزش و جوانان سعی بر این است تا بدهی‌های گذشته پرداخت و اداره کل با برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های ورزش قهرمانی و همگانی اهداف خود را به شایستگی به پیش برد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در شان استان اردبیل رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان توسعه کیفی و زیرساختی پیدا نکرده که تلاش می‌کنیم در کنار خرید و تامین تجهیزات مختلف سالن ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان را نیز به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است