طرح کارت هوشمند ملی برای معلولان و جانبازان به صورت سیار انجام می‌شود

طرح کارت هوشمند ملی برای معلولان و جانبازان به صورت سیار انجام می‌شود

31 تیر 1399 مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح کارت هوشمند ملی برای معلولان و جانبازان به صورت سیار انجام می‌شود.

حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه  طرح کارت هوشمند ملی برای معلولان و جانبازان به صورت سیار است، گفت: طرح کارت هوشمند ملی با همکاری وزارت کشور، پست و شهرداری‌‌ها انجام می شود به طوری که این کار براساس نقشه با مقیاس نیم‌متر است.یکی از خدمات شرکت پست، مربوط به کارت هوشمند ملی است که  ثبت‌نام اولیه، اخذ مدارک و اسکن مدارک از طریق شرکت پست برای ثبت‌احوال ارسال شده تا تولید کارت هوشمند افراد انجام ‌شود که سپس پس از تولید، کارت های ملی افراد در اختیار شرکت پست قرار می‌گیرد و در مرحله بعد ماموران پستی به  انطباق کارت با مدارک اصلی می پردازند و کارت هوشمند را به مالک آن تحویل می دهند.

*  طرح کارت هوشمند ملی برای معلولان و جانبازان سیار انجام می‌شود

وی افزود:  اجرای طرح کارت هوشمند ملی برای موارد خاص معلولان و جانبازان سیار انجام می‌شود.که تاکنون کارت هوشمند ملی نزدیک به  ۲۰ میلیون نفر از مردم توسط پست توزیع شده است.

* مرسولات پستی در ۳ زمان  ۷۲، ۴۸ و ۲۴ ساعت همچنان انجام می شود

نعمتی تصریح کرد: سرعت مرسولات پستی در۳ زمان مشخص و براساس مصوبه  قیمت سازمان تنظیم مقررات اجرا می شود به طوری که حمایت از مصرف‌کننده ، ارائه کیفیت خوب، پیشتاز و ویژه با تعهد زمانی ۷۲، ۴۸ و ۲۴ ساعت همچنان انجام می شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است