فوتسال ناشنوایان در بلاتکلیفی لغو پی در پی مسابقات آسیایی و جهانی

فوتسال ناشنوایان در بلاتکلیفی لغو پی در پی مسابقات آسیایی و جهانی

30 تیر 1399

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با اشاره به لغو مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال آبان ماه در بحرین گفت: فوتسالیست های ناشنوا یکسال است که به دلیل لغو پی در پی مسابقات آسیایی و جهانی در بلاتکلیفی بسر می برند و از نظر عملکردی دچار افت شدید شده اند.

علیرضا رعدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان فوتسالیست های ناشنوا تمرینات بدنسازی خود را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنند تا از نظر بدنی دچار افت نشوند، اما لغو پی در پی مسابقات آسیایی و جهانی از یکسال گذشته تا به الان سبب شده تا این تیم انگیزه خود را برای ادامه تمرینات از دست بدهد و از نظر عملکردی دچار افت شدید شود.

وی گفت: این تیم سال گذشته قرار بود در مسابقات جهانی سویس و سپس بازی های آسیایی هنگ کنگ شرکت کند که هر دو رویداد را از دست داد. امسال هم در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آبان در بحرین بود که به خاطر شیوع ویروس کرونا از سوی کنفدراسیون آسیا این مسابقات لغو شد.

رعدی تصریح کرد: سال گذشته این تیم از نظر تکنیک و تاکتیک و قدرت بدنی شرایط ایده آلی داشت، اما متاسفانه تعطیلی طولانی اردوها سبب شده تا بازیکنان از نظر عملکردی دچار افت شدید شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال برنامه ای برای تیم ملی فوتسال پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: به جز مسابقات قهرمانی کشور که قرار است آذرماه برگزار شود، هیچ برنامه دیگری برای تیم ملی فوتسال نداریم. البته برگزاری این مسابقات نیز بستگی به وضعیت این بیماری تا آن زمان دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در پایان افزود: سال گذشته با تغییراتی که در تیم ملی فوتسال ناشنوایان داشتیم، پنج بازیکن جدید به این تیم تزریق کردیم، امسال نیز در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تصمیم داریم نیروهای جدیدی را شناسایی و تیم را به سمت جوانگرایی سوق دهیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است