۵ مرکز مثبت زندگی در تایباد راه‌اندازی خواهد شد

۵ مرکز مثبت زندگی در تایباد راه‌اندازی خواهد شد

18 مرداد 1399

خراسان رضوی- رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: این مراکز بر اساس بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف در سه شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه افتتاح خواهد شد.


افسانه فدایی  اظهار کرد: سه مرکز مثبت زندگی در شهر تایباد، یک واحد در شهر کاریز و مرکز دیگر در صورت تایید مکان مرکز یا در شهر "مشهدریز"ه و یا "ریزه" راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی با اشاره به خدمات این مراکز افزود: ۲۲ وظیفه سازمانی در سطح اموراجتماعی ،توانبخشی و پیشگیری که برای بهزیستی تعریف شده در این مراکز به مددجویان ارائه خواهد شد، این امر کمک موثری به تسهیل ارائه خدمات توسط این نهاد می‌کند.

 

فدایی بیان کرد: مراکز خدمات بهزیستی که تحت عنوان مثبت زندگی شکل خواهند گرفت در حیطه چارچوب فعالیت بهزیستی در سطح یک خدمات سازمان فعالیت خواهند کرد و با توجه به اینکه طبق برنامه ششم توسعه متولی سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی است عمده فعالیت این مراکز در این زمینه است.

 

وی مطرح کرد: بهزیستی تایباد به ۳۱۰۰ معلول جسمی حرکتی و معلولان دچار مشکلات ذهنی خدمات ارائه می‌کند و با راه‌اندازی این پنج مرکز خدمات با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام خواهد شد.

 

گفتنی است مراکز فوق به محض تجهیز مکان موردنظر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است