امیری: تمریناتم را با تجهیزات جدید آغاز کردم

امیری: تمریناتم را با تجهیزات جدید آغاز کردم

هدفم حفظ رکورد جهانی‌ام است

26 مرداد 1399 ملی‌پوش پارا دوومیدانی گفت: پس از آن‌که تجهیزات جدید به دستم رسید تمریناتم را زیر نظرمربی‌ام شروع کردم.

 حامد امیری در خصوص رفع کمبود امکاناتی تمرینی، اظهار داشت: با توجه به اینکه از نظر وسایل تمرین با کمبود مواجه بودم با پیگیری‌های رئیس انجمن، مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، خوشبختانه نیزه، وزنه و توپی که در رقابت‌های جهانی استفاده می‌شود با همت مسئولان به دستم رسید. اکنون چند روزی است که زیر نظر شاهرخی مربی‌ام تمریناتم را با تجهیزات جدید آغاز کردم.

وی تصریح کرد: پس از شیوع کرونا، تمریناتم متوقف شد و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل ماندم و نتوانستم به صورت حرفه‌ای تمرینات تکنیکی‌ را ادامه دهم. اما امیدوارم با این شروع مجدد، برای حفظ رکورد جهانی‌ام در رقابت‌های آینده و نیز کسب بهترین مدالِ توکیو، آماده شوم.

ملی‌پوش پارا دوومیدانی افزود: ورزشکار حرفه‌ای به خصوص در رشته‌های پرتاب نمی‌تواند تمرینات فنی خود را در منزل انجام دهد چرا که نیاز به فضای باز دارد به همین دلیل، تعطیلی اردوها و باشگاه‌های ورزشی باعث دور ماندنم از تمرینات شد. امیدوارم با از بین رفتن کرونا، مجدد اردوهای آمادگی آغاز شود چرا که تمرکز و میزان تمرینات در اردو بسیار بیشتر و بهتر از تمرینات فردی است.

امیری که با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت‌وگو می کردف خاطرنشان ساخت: برای تمام ورزشکاران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از بهمن رضایی برای اینکه مدام وضعیت من را از طریق تماس و فضای مجازی پیگیری می‌کند و از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایتی که از من داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با افتخار آفرینی در مسابقات جهانی و پارالمپیک زحمات آنها و مربیانم را جبران کنم.

 

منبع:  فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است