سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: ملی‌پوشان درحال وزنه‌بردار شدن هستند!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: ملی‌پوشان درحال وزنه‌بردار شدن هستند!

26 مرداد 1399 سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: پیشنهادی را به فدراسیون جانبازان و معلولین دادم که اردوها با حداقل افراد به صورت تخصصی را آغاز کنیم و امیدوارم با استارت این اردوها موافقت کنند.

هادی رضایی  در خصوص پیگیری تمرینات ملی‌پوشان والیبال نشسته، اظهار داشت: ملی‌پوشان به صورت آنلاین و مجازی تمرینات خود را انجام می‌دهند ولی مثل اینکه کم‌کم درحال وزنه بردار شدن، هستند، چون مرتب در کانال پیام‌رسان برای آنها تمرینات آمادگی جسمانی و کارهای بدنسازی می‌گذارند. ملی‌پوشان نیز در خانه تمرینات را پیگیری کرده و کمیته ملی پارالمپیک هم حقوق‌شان را پرداخت می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی والیبال نشسته، عنوان کرد: رشته‌های تیمی نیاز دارند که کار تیمی و با توپ را انجام دهند. با توجه به شرایط بیماری کرونا، پیشنهادی را به فدراسیون جانبازان و معلولین دادم که اردوها با حداقل افراد به صورت تخصصی را آغاز کنیم و امیدوارم با استارت این اردوها موافقت کنند.

وی با اشاره به اینکه در کشورمان لیگ‌های برخی از رشته‌ها شروع شده، یادآور شد: والیبال که در تمام دنیا شروع شده و در ایران هم رقابتهای فوتبال تا دسته 4 هم برگزار می‌شود. لیگ والیبال هم چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و 44 رشته نیز برنامه‌های خود را به ستاد ملی مقابله به کرونا در ورزش داده‌اند. ما هم در این زمینه باید اردوها را شروع کنیم. 

رضایی افزود: یکسری تمهیدات را باید به ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش پیشنهاد بدهیم و اگر این تمهیدات اجرا شود، اردوها را برگزار کنیم. اگر در مورد برگزاری بازیهای پارالمپیک توکیو نیز درصدبندی کنیم، تمرینات ورزش معلولین سایر کشورها الان باید آغاز می‌شد. ما هم باید برنامه ریزی داشته باشیم تا اردوها شروع شود.

 

منبع:  فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است