تجلیل از خدمات چند عضو سابق هیأت مدیره مجتمع رعد

تجلیل از خدمات چند عضو سابق هیأت مدیره مجتمع رعد

1 شهریور 1399

در پی برگزاری جلسه مجمع عمومی سالانه هیأت امنای مجتمع رعد که اجرای انتخابات هیأت مدیره در دستور کارش بود و از آنجا که 2 نفر از اعضا حال حاضر داوطلبی خود را اعلام نکردن،در نخستین جلسه هیأت مدیره از خدمات و تلاش ­های آنها قدردانی شد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ در پی آنکه مهندس عبداله توسلی حجتی و دکتر مهدیه نجفی ­زاده داوطلبی خود را برای عضویت در دوره جدید هیأت مدیره اعلام نکردند، پس از برگزاری انتخابات و تعیین  2 عضو جدید برای عضویت در هیأت مدیره جدید، در جلسه هفتگی هیأت مدیره از خدمات اعضا سابق با لوح سپاس قدردانی شد.

براساس این گزارش مهندس عبداله توسلی حجتی که از یاران قدیمی با سابقه مجتمع بوده و هستند، سال­ها سمت خزانه ­داری را برعهده داشتند و خدمات ارزنده‌ای در طول این ایام ارایه کردند. همچنین دکتر مهدیه نجفی ­زاده پیش از عضویت در هیأت مدیره، مسؤولیت عضو شورای مرکزی گروه همیاری جوانان و جانشینی مدیرعامل را در سال­های قبل برعهده داشتند.

شایان ذکر است به استناد اساسنامه مجتمع رعد، اعضا هیأت مدیره مرکب از 5 عضو اصلی و 2 عضو علی­ البدل است که براساس انتخاب هیأت امنا برای مدت 2 سال انتخاب می­شوند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است