رضایی: برای کشتی ناشنوایان برنامه زیاد داریم،اما شرایط مهیا نیست

رضایی: برای کشتی ناشنوایان برنامه زیاد داریم،اما شرایط مهیا نیست

1 شهریور 1399

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان در پاسخ به انتقاد فدراسیون مبنی بر غیر فعال بودن این انجمن گفت: زمانی که امکان انجام فعالیت میدانی وجود ندارد و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برپایی اردو را نمی دهد فدراسیون چطور می تواند از ما توقع بیش از حد داشته باشد.

علیرضا رضایی، درباره غیبتش در جلسات فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز فدراسیون دو جلسه با انجمن کشتی نشست برگزار کرده که تنها در یک جلسه شرایط حضور داشتم. ضمن اینکه وقتی کشتی تعطیل است و هیچ برنامه ای وجود ندارد و برگزاری چنین جلساتی خروجی ندارد، چطور باید فدراسیون انتظار داشته باشد که در جلسات استعدادیابی شرکت کنیم.

وی گفت: به اعتقاد من هنوز زیرساخت های لازم در شرایط کرونایی برای کار استعدادیابی وجود ندارد و ما نمی توانیم با دست خالی در استان ها دنبال استعداد باشیم.

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان تصریح کرد: سال گذشته من تمام برنامه های خود را به فدراسیون ارائه دادم و در تمام رده های سنی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه برگزار کردیم که متاسفانه به خاطر کرونا این مسابقات لغو شد. ما حتی اولین اردوی خود را در اسفند برگزار کردیم و بعد از آن به خاطر کرونا شرایط برگزاری اردوهای بعدی فراهم نشد. حالچطور می توانیم الان جزو انجمن های غیرفعال قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: ضرورتی وجود ندارد که دبیر فدراسیون برای ما خط قرمز مشخص کند و ما را در ردیف انجمن های غیر فعال قرار دهد. برنامه های ما مشخص است و منتظر اجرای آنها هستیم حال نمی دانم منظور فدراسیون از این که ما را در ردیف انجمن های قرمز قرار داده چیست؟ آیا واقعا شرایط کنونی را درک نمی کند. تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برپایی فعالیت ها را ندهد ما نمی توانیم اردویی را برای کشتی گیران ناشنوا برگزار و برنامه های خود را عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: من زمانی در جلسه شرکت می کنم که خروجی مثبتی داشته باشد. واقعا در شرایط کنونی نمی توان برای کشتی گیران ناشنوا برنامه ای حتی به صورت مجازی گذاشت. آیا می توان از طریق فضای مجازی برای کشتی گیران ناشنوا برنامه تمرینی ارائه داد و از آنها درخواست کنیم که فیلم تمرینات خود را به کادر فنی ارسال کنند. به هر صورت اینها ناشنوا هستند و با ایما و اشاره نمی توان کاری را پیش برد.

رضایی خاطرنشان کرد: هر زمان که نیاز باشد و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد ما فعالیت میدانی خود را آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شرایط ورزش به گونه ای است که نمی توان کار خاصی انجام داد. فدراسیون نیز باید شرایط را درک کند و توقع بیش از حد از ما نداشته باشد. ما برنامه های زیادی برای ناشنوایان داریم، اما در حال حاضر شرایط مهیا نیست که بتوانیم برنامه خود را اجرا کنیم. باید زمینه کار فراهم شود تا ما بتوانیم فعالیت خود را شروع کنیم. من فکر می کنم دبیر فدراسیون در شرایط کنونی باید تا حدودی با توجه به شرایط حرکت کند نه اینکه بخواهد با سرعت بیش از حد کارها را پیش ببرد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است