حمایت ویژه از ورزش جانبازان جزو برنامه های دولت است

حمایت ویژه از ورزش جانبازان جزو برنامه های دولت است

28 مرداد 1399

زنجان-رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت، حمایت ویژه از ورزش جانبازان و معلولان است.

سید در مجمع عمومی هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر حمایت ویژه از ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و افزود: این مصوبه تا به امروز در هفت استان اجرایی شده و سالن‌های ورزشی در اختیار هیئت‌های استانی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع واگذاری سالن‌های ورزشی می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش ورزش جانبازان و معلولان را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: زنجان با توجه به جایگاهی که در ورزش جانبازان و معلولان دارد، می‌تواند از این مصوبه استفاده کرده و نسبت به توسعه این رشته که امروز جایگاه ارزشمندی دارد، اقدام کند.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان با یادآوری اینکه بی‌توجهی به جامعه جانبازان و معلولان به هیچ وجه پسندیده نیست، ادامه داد: در همین راستا ستاد ملی به ریاست وزیر ورزش و جوانان و دبیری رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان تشکیل شده است و این خود حاکی از آن است که دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش جانبازان و معلولان دارد.

اسبقیان ضمن قدردانی از اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان مبنی بر برگزاری مجمع عمومی طبق موازین و پروتکل‌های بهداشتی، از زنجان به عنوان یکی از استان‌های سرآمد یاد کرد و یادآور شد: اگر به نتایجی که زنجان در گذشته و در حوزه ورزش به دست آورده است، نیم‌نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که این استان می‌تواند امروز نیز با حمایت، این نتایج را تکرار کند.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان از انجام ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی توسط فدراسیون خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق این ارزیابی‌ها که با دقت انجام شده است، زنجان در گروه B عنوان نخست را به دست آورده و در کل کشور جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

 

منبع:  مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است