مردان والیبال نشسته در انتظار برپای اردو

مردان والیبال نشسته در انتظار برپای اردو

12 شهریور 1399

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با وجود این که بارها به فدراسیون جانبازان و معلولان درخواست برگزاری اردو دادیم اما هنوز مشخص نیست که اردوی تیم ملی والیبال نشسته چه زمانی برگزار خواهد شد.

هادی رضایی، درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته اظهار کرد:  با وجود این که چندین بار درخواست برگزاری اردو به فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک دادیم فعلا  زمان برگزاری اردو مشخص نیست و ما همچنان منتظر پاسخ فدراسیون وکمیته ملی پارالمپیک هستیم.

وی گفت: رقیبان ما در سایر کشورها تمرینات خود را شروع کردند و ما هر چه دیرتر اردوهای خود را آغاز کنیم به ضرر ورزشکاران خواهد بود ما حتی پیشنهاد دادیم  اردوهای خود را تعداد محدود و به صورت تخصصی در هر پست  در فواصل زمانی مختلف برگزار کنیم تا مشکلی برای ورزشکاران از نظر این بیماری ایجاد نشود. اما هنوز به نتیجه مثبتی دست پیدا نکردیم.

وی افزود: کار تیمی باید در زمین انجام شود و فضای مجازی دیگر جوابگوی تمرینات مردان والیبال نشسته نیست.  والیبال قهرمان چند دوره بازی‌های پارالمپیک است و باید تحت  حمایت قرار بگیرد. به هر صورت فدراسیون برای برگزاری اردوها باید مجوز را از کمیته ملی پارالمپیک دریافت کند تا بتواند نسبت به برگزاری اردو اقدامات لازم را انجام دهد.

رضایی خاطر نشان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم اردوی اکثر رشته‌های تیمی در این هفته آغاز شده و من نمی‌دانم چرا به والیبال نشسته اجازه برگزاری اردو را نمی‌دهند. دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی مردان در آنتالیا و زنان در هلند برگزار می‌شود و ما همچنان برای برگزاری اردو درگیر این بیماری هستیم.  اگر قرار است بازی‌های پارالمپیک برگزار شود دوستان باید زودتر اردوی تیم والیبال نشسته را برگزار کنند. ما تا بازی‌های پارالمپیک بیشتر از ۱۰ ماه زمان نداریم و این زمان کافی برای آماده سازی تیم قهرمان پارالمپیک نیست.

سرمربی تیم والیبال نشسته  گفت: درست است که بازیکنان تیم والیبال نشسته ماهانه حقوق خود را دریافت می کنند و این از نظر روحی برای آنها بسیار خوب است اما ورزشکار نیاز به زمین دارد و اگر بخواهد مرتب تمرینات خود را در منزل و از طریق فضای مجازی دنبال کند از نظر تکنیک و تاکنیک دچار مشکل می‌شود. ما نمی‌توانیم به ورزشکار مرتب بگویم وزنه بزند و از نظر بدنی خود را آماده نگه دارد ما اگر در بازی های پارالمپیک آینده نتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم به طور قطع خود من زیر سوال می‌روم و مسئولان نمی‌گویند ما اردوها را به موقع برگزار نکردیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که ایا در سال آینده لیگ جهانی پاراوالیبال برگزار خواهد شد یا خیر گفت: لیگ جهانی پاراوالیبال قرار بود امسال به میزبانی ایران برگزار شود که به دلیل بیماری کرونا به ۲۰۲۱ موکل شد. البته اگر بازی‌های پارالمپیک برگزار شود بعید می‌دانم لیگ جهانی در سال آینده برگزار شود.  در مجمع جهانی که ۱۶ آذر به صورت آنلاین برگزار می‌شود و من به عنوان نماینده ایران در این مجمع حضور دارم در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد که لیگ جهانی برگزار می‌شود یا خیر.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است