بسکتبال ناشنوایان پس از ۵ سال فعال می شود

بسکتبال ناشنوایان پس از ۵ سال فعال می شود

1 مهر 1399

رییس انجمن بسکتبال ناشنوایان درباره وضعیت این تیم برای شرکت در انتخابی المپیک گفت: چون در حال حاضر تیم ملی بسکتبال نداریم، در صورتی که نتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان آماده کنیم، شاید در این مسابقات شرکت نکنیم.

عباس آقا کوچکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سال ۹۲ که تیم ملی بسکتبال ناشنوایان را راه اندازی کردیم متاسفانه به دلیل تغییر پی در پی سیستم مدیریتی  فدراسیون این تیم حرکت رو به رشدی نداشت و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ چین تایپه فعالیت این تیم کاملا متوقف شد.

وی گفت: در حال حاضر که مهران تیشه گران مسوولیت ناشنوایان را بر عهده دارد، دوباره فعالیت خود را آغاز کردیم و تلاش بر این است که با گزینش نیروهای قبلی و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری نفرات برتر را شناسایی و تیم ملی را تشکیل دهیم.

وی درباره وضعیت تیم برای شرکت در انتخابی المپیک ناشنوایان در مالزی گفت: چون هنوز زمان دقیق برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان از سوی کشور میزبان مشخص نشده است، به طور دقیق نمی دانیم چقدر زمان برای آماده سازی تیم داریم. در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را بدهد سعی داریم تیم ملی را راه اندازی و با برپایی اردو تیم خوبی را برای انتخابی المپیک ناشنوایان آماده کنیم. البته این مساله بستگی به وضعیت کرونا و زمان برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان دارد، اگر نتوانیم تیم حرفه ای و خوبی را برای این مسابقات آماده کنیم، شاید در انتخابی المپیک شرکت نکنیم.

رییس انجمن بسکتبال ناشنوایان در پایان افزود: ما برنامه های زیادی را برای تیم بسکتبال ناشنوایان داریم اما اجرای این برنامه ها منوط به دریافت مجوز از سوی ستاد ملی کرونا وزارت ورزش برای برگزاری اردوهاست تا برنامه های خود را عملیاتی و زودتر تیم ملی بسکتبال ناشنوایان را راه اندازی کنیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است