دومین رویداد ملی استارت آپی در حوزه فناوری های توانبخشی

دومین رویداد ملی استارت آپی در حوزه فناوری های توانبخشی

28 آبان 1399

به اطلاع میرساند؛ دومین رویداد ملی استارت آپی در حوزه فناوری های توانبخشی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، همکاری ستاد فرهنگ سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی ایران، دانشکده علوم بهزیستی و توانبخشی، مرکز تحقیقات جواد موفقیان دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشگاه علمی – کاربردی نیکوکاری رعد و شرکت همیار مکانیک کوشا دومین رویداد استارت آپی ملی در حوزه فناوری های توانبخشی بصورت مجازی همزمان با روز جهانی معلولین از ۱۳ الی ۱۴ آذر ماه 1399 با هدف حمایت از ایده ها و نیازها در حوزه ی تجهیزات سالمندان، معلولین و جانبازان برگزار می گردد.

علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌‍‌توانند ایده‌ها و نیازها را در قالب یک کلیپ سه دقیقه‌ای در حوزه صنعت توانبخشی سالمندان، معلولین و جانبازان تهیه کرده و به آدرس www.Rehabtech.ir  ارسال کنند.

کلیپ های بارگذاری شده از سه جنبه مختلف کاربردی بودن ایده، قابلیت ساخت و تولید ایده و قابلیت سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی ایده داوری شده و در نهایت 15 ایده برتر برای حضور در رویداد انتخاب می‌شوند. علاوه بر آن تیم‌های تخصصی متناسب با هر ایده، متشکل از دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، برق، مکانیک، طراحی صنعتی، مهندسی پزشکی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد و علوم بهزیستی و توانبخشی، جهت همراهی و کمک به صاحبان ایده به همراه یک منتور (مربی) برای هر تیم تشکیل می‌شود. در روز آخر ایده‌های برتر از میان 15 ایده نهایی معرفی می‌شوند.

گفتنی است اهداف کلی این رویداد شامل حمایت مالی از ایده‌ها، حمایت تجهیزاتی جهت تبدیل ایده‌ها به محصول اولیه، سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها، کمک به تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌ها، کمک به ثبت شرکت و اخذ مجوزهای لازم، تخصیص دفتر کار و تجهیزات اداری به مدت یکسال به صورت رایگان و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت خلاقیت و کارآفرینی به صورت رایگان است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است