پادکست و ویدئوهای "شهرخانه" برای افراد دارای معلولیت منتشر شد

پادکست و ویدئوهای "شهرخانه" برای افراد دارای معلولیت منتشر شد

28 آبان 1399

در پادکست و ویدئوهای تولید شده گروه "شهرخانه" مسائل مهم حوزه معلولیت از جمله قوانین، دسترس­پذیری ومناسب­ سازی، جمع سپاری، شهرهوشمند و آموزش­ هایی برای افزایش کیفیت زندگی به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ گروه شهرخانه در آخرین فعالیت خود چندین محصول آموزشی به­ صورت پادکست و ویدئو با محوریت آگاهی­ بخشی، تغییر نگرش جامعه و افزایش کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت تولید کرده است.

بر پایه این گزارش در معرفی گروه شهر خانه آمده است: در "شهرخانه" ما از شهر و زندگی در شهر صحبت می­کنیم... "شهرخانه" با طرح مباحثی مربوط به شهر و زندگی شهری، نکاتی درباره شهری مطلوب برای شما تشریح می­کنه... 

 ما توی این مجموعه برای شما از زندگی شهری حرف می­زنیم به خصوص از زندگی شهری افراد دارای معلولیت یعنی کسایی که براساس قانون حقوق یکسان با بقیه جامعه دارن اما بعضأ حقوق اولیه­ شون هم رعایت نشده. گروه "شهرخانه" تلاش    می­ کند تا با پرداختن به قوانین، تجربه‌های موفق و همچنین نظریه‌های علمی در حوزه‌های مختلف بستری برای داشتن شهری همه‌ شمول رو روایت کند...

این گزارش می افزاید؛ ویدئوهای تولید شده این گروه در کانال آپارات در دسترس علاقه­ مندان قرار گرفته است.

در پادکست­ های  شهرخانه مباحثی مربوط به شهر و زندگی شهری نکاتی درباره شهری مطلوب بررسی می ­شود وتلاش شده است تا با پرداختن به قوانین، تجربه‌های موفق و همچنین نظریه‌های علمی در حوزه‌های مختلف، بستری برای داشتن شهری همه‌شمول و برای همه شهروندان معرفی گردد.

دریکی از ویدئوهای منشتر شده شهرخانه نیز ساخت وسایل چوبی ساده و سازه بوچیا و فوتبال با وبلچر به وسیله لوله پی.وی.سی با استفاده از ابزاری ساده و ارزان قیمت برای استفاده افراد دارای معلولیت و سالمندان آموزش داده شده است.  در این آموزش­ ها افراد دارای معلولیت و سالمندانی که از ناحیه دست و انگشتان دچار کم­توانی هستند به آسانی می­توانند، ساخت وسایلی چون نگهدارنده کتری، خمیردندان، خودکار و مداد را یاد بگیرند.

پادکست­ ها و ویدئوهای گروه شهرخانه در لینک­های زیر در دسترس علاقه­مندان قرار دارد.

کانال آپارات شهرخانه :

www.aparat.com/HometownGroup

کانال پادکست شهرخانه :

https://b2n.ir/815175

راه های ارتباطی با شهر خانه  :

Hometown.groupp@gmail.com

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است