تجدید میثاق کارکنان و داوطلبان مجتمع رعد

تجدید میثاق کارکنان و داوطلبان مجتمع رعد

30 آذر 1399

 

آیین معارفه دکتر هاجر حکیمی مدیرعامل جدید مجتمع رعد در جمع محدودی از اعضا هیأت مدیره، کارکنان و مسؤولان گروه های همیاری بانوان و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مهندس رحمان علاقه بند مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به تلاش های کارکنان در دوران خاتمه همکاری مدیرعامل قبلی و پذیرش مسؤولیت توسط خودشان، افزود: بنا به توصیه و تکلیفی که هیأت مدیره برعهده­ ام گذاشت در چندماهی که مدیرعامل قبلی همکاری خود را با رعد پایان داد تا امروز مسؤولیت هدایت رعد را برعهده گرفتم و از همان روز اول در پی انتخاب شخصی بودیم که توانایی پذیرش این مسؤولیت را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حال با انتخاب مدیرعامل جدید لازم می‌دانم با توجه به مسؤولیت­ هایی که خارج از رعد برعهده داشتم و حضورم در مؤسسه به یک روز خلاصه می ­شد از تمام همکاران محترم قدردانی و تشکر نموده برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت می‌نمایم.

در ادامه این مراسم هاجر حکیمی مدیرعامل جدید مجتمع رعد با اشاره به سوابق تحصیلی خود در رشته دکتری مدیریت بازرگانی و تجربه کاری در حوزه بیمه، بانکداری و بازاریابی، افزود: بسیار خوشحالم که توفیق خدمت در مؤسسه­ ای خوش ­نام همچون مجتمع رعد نصیبم شده­ است.

وی در ادامه افزود: پی­گیری برنامه­ ها مصوب استراتژیک رعد در سال جاری و پیش­ بینی اولویت­ های سال پیش­رو از مهم­ترین اقدامات ماه های آتی به شمار می ­رود.

در پایان این مراسم دکتر مریم رسولیان رئیس هیأت مدیره با تشکر از همت و تلاش کارکنان مجتمع رعد که در هر شرایطی موجب افتخار مؤسسه هستند با اهداء حکم مدیرعاملی به دکتر هاجر حکیمی برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و در ادامه حضار تک ­تک خود را و حوزه مسؤولیت شان را معرفی کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است