داوران مجتمع رعد در الکام استارز معرفی شدند

داوران مجتمع رعد در الکام استارز معرفی شدند

29 دی 1399

داوران توان تک در بخش الکام ­پیچ رویداد الکام استارز برای داوری ایده‌ها و استارت آپ‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت معرفی شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه توان تک در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ دکتر مریم رسولیان، دکتر هاجر حکیمی، رضا سخن‌سنج، مهندس شاهین طبری، مهندس رحمان علاقه بند، مهندس محمدحسین محسنی و وحید رجبلو داوران منتخب توان تک برای داوری ایده‌ها و استارت آپ های معرفی‌شده به بخش الکام‌پیچ رویداد الکام‌استارز خواهند بود.

توان­تک رویدادی استارت­آپی در حوزه معلولیت است که در سال جاری چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و وب­سایت دکتر دکتر و همکاری الکام­ استارز به‌منظور حضور استارت آپ‌های خدمات دهنده به افراد دارای معلولیت از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه به‌صورت مجازی  برگزار خواهد شد.

توان تک در حمایت از استارت آپ‌های حوزه معلولیت شرایطی فراهم کرده است تا فعالان حوزه معلولیت بتوانند خدمات ویژه‌ای از قبیل ثبت‌نام در الکام‌پیچ، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب دریافت نمایند

داوری ایده‌ها و استارت آپ‌های توان تک در بخش الکام‌پیچ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 1 و 2 بهمن به صورت آنلاین به نشانی https://lahzenegar.com/elecomstars99/live  قابل مشاهده است.

 

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است