زمان‌بندی ارائه‌های توان­ تک رویداد الکام‌استارز اعلام شد

زمان‌بندی ارائه‌های توان­ تک رویداد الکام‌استارز اعلام شد

29 دی 1399

برنامه زمان‌بندی ارائه  ایده‌ها و استارت آپ‌های توان تک در بخش الکام‌پیچ رویداد الکام‌استارز  اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ بر اساس برنامه اعلامی از سوی دبیرخانه الکام استارز برنامه زمانی ارائه ایده‌ها و استارت آپ‌های توان تک  در بخش الکام‌پیچ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 1 و 2 بهمن برگزار خواهد شد.

بر پایه این خبر شرکت‌کنندگان بخش توان ­تک شامل هوشمندسازی خودرو برای ناشنوایان و کم‌شنوایان، سیستم سازگاری چرخ‌خیاطی برای معلولین، مای رمپ و فعاليت بدني براي افراد آسيب نخاعي در روز چهارشنبه از ساعت 13:20 تا 14:40 و توانشو، تنونیک، بانک اطلاعات مناسب‌سازی (بام) و رادیو توان روز پنجشنبه از ساعت 13 تا 14:20 ایده‌های خود را برای داوران رویداد الکام ­استارز تشریح خواهند کرد.

توان­تک رویدادی استارت ­آپی در حوزه معلولیت است که در سالجاری چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و وب­سایت دکتردکتر و همکاری الکام­ استارز به منظور حضور استارت آپ‌های خدمات دهنده به افراد دارای معلولیت از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

توان تک در حمایت از استارت آپ‌های حوزه معلولیت شرایطی فراهم کرده تا فعالان حوزه معلولیت بتوانند خدمات ویژه‌ای از قبیل ثبت‌نام در الکام‌پیچ، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب دریافت نمایند.

همچنین پخش زنده این برنامه در اینجا در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

 

جدول کامل زمان­بندی ارائه‌های توان تک

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است