معرفی ایده‌ها و استارت آپ های بخش توان‌تک در ششمین دوره الکام‌استارز

معرفی ایده‌ها و استارت آپ های بخش توان‌تک در ششمین دوره الکام‌استارز

استارت‌آپ رادیوتوان،رادیوی اینترنتی افراد دارای معلولیت ایران

4 بهمن 1399

درچهارمین دوره توان تک، تیم رادیوتوان با کسب جایگاه سوم این رقابت‌ها؛ موفق به کسب جایزه 15 میلیون تومانی الکام‌استارز شد.

رادیو اینترنتی رادیوتوان با رویکرد تقویت روحیه امید و نشاط، ایجاد خودباوری و بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت راه‌اندازی شده است و تمام برنامه‌هایش نیز توسط افراد دارای معلولیت اجرا می‌شود.

سرویس رادیوتوان، یک وب‌سایت آنلاین شامل اخبار و صدا در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری برای شهروندان دارای معلولیت در سطح کشور است.

شناسایی و معرفی توان‌یابان موفق در زمینه‌های تخصصی مانند صدا، دوبله، بازیگری، مجری‌گری و کارگردانی از اهداف این برنامه است تا در راستای اشتغال‌زایی برای پوشش دهی حوزه خبر و تولید محصولات آموزشی، انگیزشی و فرهنگی در رادیوتوان از آن‌ها استفاده شود.

شناسایی و معرفی افراد موفق در تمامی زمینه‌ها، معرفی افرادی که در زمینه‌های رشته‌های هنری صدا، دوبله، بازیگری، کارگردانی و نویسندگی، تولید محصولات فرهنگی، هنری و تخصصی افراد توان یاب، به‌کارگیری توان یابانی که در رابطه با گویندگی دوبله و تهیه گزارش توانایی دارند، به‌کارگیری رابط زبان اشاره در پوشش دهی خبرهای تصویری برای ناشنوایان و پوشش دهی و معرفی انواع سازمان‌های مردم‌نهاد از اهدافی است که رادیو توان دنبال می‌کند.

مهندس یوسف رستمی، مهندس زهرا خان اف و مهدیه رستگار که در اقدامی ابتکاری به ایجاد رادیو اینترنتی مبادرت کرده‌اند، سعی دارند تا علاوه بر تقویت روحیه امید و نشاط در توان‌یابان، شناسایی استعدادهای این طیف از جامعه، بتواند با مسئولان، متصدیان، برنامه ریزان و سیاست‌گذاران جامعه به‌ویژه در حوزه معلولان، افق‌های روشنی پیش روی توانیابان گشوده و کیفیت رندگی توانیابان را ارتقا دهد.

چهارمین دوره رویداد توان‌تک همزمان با دوره ششم الکام استارز با همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مشارکت مرکز آموزش علمی-کاربردی رعد و وب‌‌سایت دکتردکتر با هدف حضور استارت‌‌آپ‌های خدمات‌دهنده به افراد دارای معلولیت، از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن 1399 برگزار شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است