مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره لغو شد

مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره لغو شد

21 فروردین 1400

مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره که قرار بود مهرماه امسال در اسپانیا برگزار شود، به دلیل تشدید بیماری کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

امین اله مانی اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره قرار بود مهرماه امسال با حضور ۱۶ تیم در اسپانیا برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

وی گفت: برای شناسایی فوتبالیست های هفت نفره و تشکیل تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی،  سال گذشته دو مرحله اردوی استعدادیابی برگزار کردیم که قرار بود نفرات شناسایی شده به اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که با لغو مسابقات جهانی آیا اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره نیز برگزار نخواهد شد، افزود: برای حفظ آمادگی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار است بعد از ماه مبارک رمضان در صورت بهتر شدن شرایط از نظر کرونا و با موافقت فدراسیون جانبازان و معلولان، اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم. 

دبیر انجمن فوتبال هفت نفره در پایان پیرامون این پرسش که آیا مسابقات دیگری برای این تیم تا پایان سال پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر به خاطر کرونا برنامه مسابقات خاصی برای این تیم از سوی فدراسیون جهانی تا پایان ۲۰۲۱ پیش بینی نشده است. البته اگر تورنمنتی نیز باشد، برگزاری آن بستگی به وضعیت کرونا دارد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است