شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک

شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک

7 مرداد 1400

مربی تیم ملی ۳ بانوی تیرانداز اعزامی به پارالمپیک توکیو گفت: هر ۳ بانوی تیرانداز اعزامی به پارالمپیک توکیو در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امید به کسب سه مدال در رشته های تپانچه و تفنگ بادی ایستاده داریم.

زینب علی اکبری، اظهار کرد: ساره جوانمردی (تپانچه۱۰ متر بادی و ۵۰ متر خفیف)، رقیه شجاعی (تفنگ بادی ایستاده و درازکش) و سمیرا ارم (تپانچه بادی ۱۰ متر و ۵۰ متر خفیف) سه تیرانداز اعزامی به توکیو هستند که در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند.

وی گفت: اردوی آمادگی این ۳ تیرانداز تا ۹ مرداد در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه دارد و سپس آخرین اردوی تیراندازان که وصل به اعزام است از ۱۶ مرداد به صورت قرنطینه در فدراسیون آغاز می شود و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی در ارزیابی از عملکرد ۳ تیرانداز اعزامی به توکیو گفت: ساره جوانمردی یکی از نابغه های تیراندازی معلولان است که در پارالمپیک گذشته موفق به کسب ۲ مدال طلا شد، در این دوره نیز امیدواریم در هر دو ماده تفنگ بادی و خفیف به مدال طلا دست پیدا کند. رقیه شجاعی برای اولین بار راهی پارالمپیک می شود که در رشته تفتگ بادی ایستاده (R۲) شرایط بهتری دارد و امید به کسب مدال در این ماده داریم. در تفنگ درازکش (R۳) شجاعی چون تجربه زیادی ندارد و رشته تخصصی او نیست، انتظار زیادی برای مدال آوری در این رشته از او نداریم.

وی همچنین درباره وضعیت سمیرا ارم برای مدال آوری در پارالمپیک توکیو اظهار کرد: سمیرا ارم در هر دو ماده تفنگ ۱۰ متر بادی و ۵۰ متر خفیف شرایط خوبی دارد و امیدوار هستیم که در هر دو ماده به بهترین نتیجه دست پیدا کند.

مربی تیم ملی تیراندازی معلولان در پایان پیرامون این پرسش که آیا تیراندازان اعزامی مشکل فشنگ و ساچمه دارند یا خیر؟ افزود: با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان تجهیزات به اندازه کافی برای تیراندازان تهیه شده و هیچ مشکلی از نظر فشنگ و ساچمه ندارند و شرایط راضی کننده است.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است