سجاد محمدیان: در توکیو شانس کسب مدال دارم

سجاد محمدیان: در توکیو شانس کسب مدال دارم

6 مرداد 1400

لرستان دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس ۴۲ F می‌گوید: در توکیو شانس کسب مدال را دارم.

سجاد محمدیان ، اظهار کرد: هر چند کرونا کاری کرد که یک سال دیرتر پارالمپیک ۲۰۲۰ برگزار شود ولی با این حال از تمرینات غافل نشده‌ام.

وی با اشاره به اینکه در پارالمپیک ریو نشان نقره کسب کرده، اضافه کرد: پس از آن در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی زیادی شرکت کردم و تجربه‌ام بیشتر شده است.

محمدیان با اشاره به اینکه نزدیک هفت سال عضو تیم ملی هستم، افزود: پارالمپیک با تمام رقابت‌ها فرق دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام هدفم این است که با ثبت رکوردی خوب، صاحب مدال خوش‌رنگی شوم.

این ورزشکار معلول لرستانی گفت: در مجموعه پرتاب‌های ورزشگاه تختی خرم‌آباد زیر نظر دکتر مصطفی بهرامی تمرین می‌کنم و رکوردهایم خوب است و شانس کسب مدال را دارم.

وی با اشاره به زمان آغاز رقابت‌های پارالمپیک تاکید کرد: با اینکه یک‌بار طعم کسب مدال پارالمپیک را چشیده‌ام اما آرزویم این است که در توکیو هم روی سکو قرار بگیرم و اگر این کار با مدال طلا همراه باشد که خیلی خوب می‌شود.

محمدیان در پاسخ به پرسشی که تا چه زمانی ورزش حرفه‌ای را ادامه می‌دهد؟ گفت: بستگی به شرایط و آمادگی بدنی‌ام دارد و تا کنون به خداحافظی از دنیای قهرمانی فکر نکرده‌ام.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است