بازدید رئیس هیأت مدیره از مرکز جامع درمانی و توانبخشی رعد

بازدید رئیس هیأت مدیره از مرکز جامع درمانی و توانبخشی رعد

9 شهریور 1400

همزمان با پیشرفت پروژه ساختمانی مرکز درمانی و توانبخشی رعد، دکتر مریم رسولیان رئیس هیأت مدیره با حضور در محل احداث این ساختمان از بخش‌‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ پروژه مرکز جامع درمانی و توانبخشی رعد که مراحل اجرایی آن با اهداء ساختمانی قدیمی‌­ساز در محله قصرالدشت توسط نیکوکار گرامی مرصل پیرمعجز آغاز شد با مسؤولیت مهندس سیدقاسم لواسانی عضو و نماینده هیأت مدیره عملیات ساختمانی آن در6 طبقه و 410 مترمربع زیربنا آغاز شد.

براساس این گزارش بودجه پیش­‌بینی شده ساخت و تجهیز بخش­‌هایی از این ساختمان حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌­بینی شده است که پس از تکمیل در این مرکز خدماتی همچون: فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، مددکاری، دنداپزشکی و ... به جامعه افراد دارای معلولیت ارایه خواهد شد.

این گزارش می­‌افزاید: بازدید رئیس هیأت مدیره رعد در پی پایان مرحله سفت‌کاری صورت پذیرفت و دکتر مریم رسولیان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت مراحل  فیزیکی پروژه، اشاره کرد: هیأت مدیره در تلاش است با تأمین بودجه مورد نیاز پروژه از محل کمک­‌های مردمی خیریه رعد، زمان ساخت پروژه را کاهش داده و بهره‌­برداری از آن را سرعت بخشد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است