۲۵۳ معلول شدید استان مرکزی برای تزریق واکسن معرفی شدند

۲۵۳ معلول شدید استان مرکزی برای تزریق واکسن معرفی شدند

24 شهریور 1400

اراک -مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۲۵۳ معلول شدید (تخت‌گرا) زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان برای تزریق واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.

«زهرا امینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: این معلولان به لحاظ جسمی و حرکتی و ذهنی با مشکلات شدید همراه هستند و افراد معرفی شده برای دریافت واکسن کرونا در رده سنی ۱۸ تا ۶۰ سال بوده و نیاز به ایمن سازی فوری دارند.

وی اظهار داشت:آدرس و اسامی معلولان شدید تخت‌گرا ی استان  در اختیار دانشگاه علوم پزشکی  است که با اقدامات ویژه گروه‌های واکسیناسیون در محل اقدام به تزریق واکسن کرونا آنان کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: لازم است تزریق واکسن کرونا این معلولان در منزل توسط تیم بهداشتی همراه با تجهیزات و آمبولانس انجام شود که تاکنون عملیاتی نشده است.

امینی افزود: برخی از خانواده این افراد معلول با مشقت فراوان و انتقال معلول به مراکز واکسیناسیون برای تزریق اقدام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: یک‌هزار و ۲۰۰ معلول در مراکز نگهداری استان ایمن‌سازی  شده‌اند و این استان دراقدامات معرفی و واکسیناسیون جامعه هدف زیر پوشش در زمره استان‌های پیشرو است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

 

منبع:  ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است