بازدید مدیر مسابقات سازمان فنی و حرفه­‌ای از مجتمع رعد

بازدید مدیر مسابقات سازمان فنی و حرفه­‌ای از مجتمع رعد

11 آبان 1400

با هدف گسترش همکاری‌­های 2 جانبه مدیر مسابقات ملی و بین­‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه­‌ای کشور به همراه جمعی از کارشناسان آن سازمان از مجتمع رعد بازدید کردند.

به گزارش روابط­‌عمومی مجتمع رعد؛ مهندس مهدی دارایی مدیر مسابقات سازمان فنی و حرفه­‌ای به همراه چند تن از کارشناسان آن دفتر ضمن حضور در مؤسسه و مذاکره با مسؤولان آموزش، اشتغال و منابع انسانی، از امکانات مجتمع بازدید کردند.

براساس این گزارش، ابتدا سیدمهدی میرهادی معاون آموزش و اشتغال مجتمع رعد با اشاره به اقدام انجام شده در دوران کرونا و تبدیل آموزش­‌های حضوری به آموزش برخط(آنلاین) برای افراد دارای معلولیت سراسر کشور، افزود: در ادامه همکاری­‌های مشترک با سازمان فنی و حرفه­‌ای از ابتدای سال جاری دور دوم ثبت­‌نام از افراد واجد شرایط برای مسابقات بین­‌المللی ابی‌­لیمپیک آغاز شد و از بین 5 رشته عکاسی در فضای باز، طراحی پوستر، برنامه‌نویسی، طراحی صفحات وب و طراحی کاراکتر، مسابقات 4 رشته با نظر هیأت داوران برگزار شد و در رشته طراحی کارکتر از آنجا که شرکت­‌کنندگان واجد شرایط تشخیص داده نشد، مسابقات این رشته برگزار نشد.

وی در ادامه افزود: پس از معرفی نفرات برتر هر رشته مرحله آماده‌سازی و آموزش­‌های تکمیلی برگزار خواهد شد و در صورت وجود شرایط مطلوب اسامی نفرات اعزامی به مسابقات  ابی‌لیمپیک‌ 2022 روسیه آذرماه نهایی و اعلام خواهد شد.

در ادامه مهندس دارایی با یادآوری توافقات صورت پذیرفته در زمینه انتخاب تیم اعزامی ابی­‌لیمپیک، افزود: با توجه به جابه­‌جایی‌­های انجام شده در سطح وزارت کار و سازمان فنی و حرفه­‌ای، فرصتی فراهم شده تا موضوع همکاری سازمان با این مسابقات ابی‌­لیمپیک یک نوبت دیگر مطرح شود و با اخذ نظر ریاست سازمان و نیز دعوت از سازمان بهزیستی برای همکاری مشترک در این طرح ملی موجبات اثربخشی این رویداد را فراهم آوریم.

مدیر دفتر مسابقات همچنین پیشنهاد فراهم آوردن امکان اشتغال برگزیدگان این مسابقات از طریق امکانات بخشی خصوصی را مطرح کرد و افزود: برای ایجاد انگیزه در شرکت­‌کنندگان و مدال آوران مسابقات ابی­‌لیمپیک می­‌توانیم از تسهیلات اعتباری تا امکان جذب در مؤسسات مرتبط بخش خصوصی مشوق‌­هایی پیش­‌بینی کنیم.

در بخش پایانی حاضران از سالن همایش، استودیو تولید محتوای آموزشی، سایت­‌های آموزش کامپیوتر، کارگاه‌های نقاشی، سفال و نیز کلینیک توانبخشی مجتمع رعد بازدید کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است