برگزاری مرحله دوم مسابقه انتخابی رشته عکاسی ابی‌‌لمپیک 2022

برگزاری مرحله دوم مسابقه انتخابی رشته عکاسی ابی‌‌لمپیک 2022

19 آبان 1400

آزمون مرحله دوم مسابقه انتخابی ابی‌لیمپیک در رشته عکاسی در فضای باز با حضور  نفرات منتخب مرحله مقدماتی در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این مرحله داود عامری از گرگان، محمود بیات از تهران و حامد راستی از شیراز که در مرحله مقدماتی حائز بیشترین امتیاز شدند با حضور در بازارچه کارآفرینی بوستان لاله تهران زیر نظر داوران، مرحله تهیه عکس مستند اجتماعی برگزار کردند.

براساس این گزارش فرآیند انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات ابی‌لیمپیک مسکو 2022 پس از حضور در مسابقات انتخابی و کسب نظر موافق هیأت داوران، دروه‌های آماده‌سازی را طی خواهند کرد و در نهایت نفر یا نفرات منتخب هر رشته انتخاب خواهند شد.

شایان‌ذکر است آزمون انتخابی رشته‌های عکاسی در محیط باز مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌کنندگان به مدت 6 ساعت در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

آزمون انتخابی مسابقات ابی‌لیمپیک به‌منظور انتخاب نفرات برتر برای اعزام به روسیه در رشته‌های طراحی پوستر، طراحی صفحات وب، برنامه‌نویسی کامپیوتر و عکاسی در محیط باز در نظر گرفته‌شده است و نفرات منتخب پس از شرکت در اردوهای آموزشی و آماده‌سازی با برگزاری آزمون نهایی سال آینده به روسیه اعزام خواهند شد.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با هدف معرفی توانایی‌های توان‌یابان ایرانی زمینه حضور آنها را با شناسایی افراد صاحب‌تجربه و متخصص از طریق برگزاری آزمون انتخابی، اردوهای آماده‌سازی و اعزام تیم به مسابقات بین‌المللی مهارت افراد دارای معلولیت هر 4 سال یک‌بار فراهم می‌آ‌ورد نماید که طی  دوره‌های قبلی این رقابت‌ها در کشورهای هندوستان، کره جنوبی و فرانسه حضور موفقی برای افراد دارای معلولیت ایرانی رقم خورده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است