برگزاری مراسم جهانی داوطلب

برگزاری مراسم جهانی داوطلب

8 دی 1400

به همت دبیرخانه ترویج کارهای داوطلبانه و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مراسم روز جهانی داوطلب همچو سال­‌های گذشته در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ پنجمین همایش بزرگداشت روز بین‌المللی داوطلب و تقدیر از داوطلبان فعال سازمان­‌های مردم نهاد با مشارکت انجمن­ها و مؤسسات خیریه برگزار شد و در این مراسم نماینده داوطلبان سازمان­‌های مردم‌نهاد با لوح سپاس و تندیس مورد تشویق قرار گرفتند.

براساس این گزارش، ناهید بروجردی مدیر گروه همیاری بانوان با حضور در مراسم بزرگداشت روز جهانی داوطلب به نمایندگی از مجتمع رعد، لوح سپاس  و تندیس این مؤسسه را دریافت کرد.

در قسمتی از لوح سپاس اهدایی آمده است "اگر امروز در برابر همه دشواری­‌‌ها، امید و نشاط مردم به فردایی بهتر و روشن­‌تر، استوار و پا برجاست، مرهون قدم­‌‌های ارزشمند گروه­‌‌های داوطلبی و داوطلبان عزیز است و این مسیر نیک‌‌اندیشی و نیک کرداری در همه عرصه­‌ها  و صحنه­‌ها قابل مشاهده است."

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد نیز این مناسبت جهانی را خدمت گروه­‌های همیاری بانوان و جوانان صمیمانه تبریک می­گوید و به خوبی آگاه است، تداوم خدمت­‌رسانی به عزیزان دارای معلولیت در شرایط سخت و دشوار کرونایی به جز همراهی و حمایت شما بزگواران ممکن و میسر نبود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است