شرایط خوب فوتبالیست‌های ناشنوا برای شرکت در المپیک

شرایط خوب فوتبالیست‌های ناشنوا برای شرکت در المپیک

7 اردیبهشت 1401

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: اگر خستگی راه مشکلی برای بازیکنان ایجاد نکند، بازیکنان شرایط بسیار خوبی برای بازی در اولین دیدار برابر ایتالیا دارند.

قادر تیموری ، در ارزیابی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در المپیک، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در المپیک امشب عازم برزیل می‌شود. بازیکنان در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آماده شرکت در مسابقات المپیک هستند.

وی در خصوص اولین دیدار تیم ایران برابر ایتالیا، گفت: اولین دیدار تیم ایران برابر ایتالیا روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۲ بعدازظهر به وقت برزیل است که اگر دوری مسافت و خستگی راه مشکلی را برای بازیکنان ایجاد نکند، تلاش بر این است که اولین دیدار را که مهم‌ترین بازی برای تیم ما محسوب می‌شود با برد شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که چقدر از حریفان شناخت دارید، خاطرنشان کرد: چون از سال ۲۰۱۹ تاکنون فوتبالیست‌های ناشنوا در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتند، شناخت کافی نداریم و تنها با آنالیز فیلم بازیها تا حدودی نسبت به تیم‌ها شناخت پیدا کردیم. البته ایتالیا تیم بسیار خوبی است که امید به برد برابر این تیم هم داریم.

تیموری با بیان این که بازیکنان ناشنوا از نظر روحی نیاز به حمایت دارند، تصریح کرد: امیدوارم قولی که معاون وزیر در خصوص افزایش پاداش مدال آوران ناشنوا در المپیک داد، عملیاتی شود تا ورزشکاران ناشنوا با انگیزه و روحیه بالایی در مسابقات حضور پیدا کنند، ناشنوایان برای این که دیده شوند، نیاز به حمایت دارند.

وی در پایان در خصوص وضعیت بازیکنان از نظر آسیب دیدگی، گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و بازیکنان آماده شرکت در مسابقات هستند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است