تلاش دوومیدانی‌کاران ناشنوا برای کسب سکو در المپیک

تلاش دوومیدانی‌کاران ناشنوا برای کسب سکو در المپیک

10 اردیبهشت 1401

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان شرایط دوومیدانی‌کاران را برای اعزام به المپیک مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش بر این است که در هر ۳ ماده دوومیدانی روی سکو قرار بگیریم.

احمد صائبی، در ارزیابی از وضعیت دوومیدانی کاران اعزامی به المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: سجاد پیرآیقرچمن (پرتاب دیسک)، هاشم یادگاری (دونده و پرش طول) و یاشار وقار (دهگانه) ۳ دوومیدانی کار اعزامی به المپیک برزیل هستند که از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و امید به کسب مدال در هر ۳ ماده داریم.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای آماده‌سازی این ۳ ورزشکار از ابتدای سال تاکنون در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب، گفت: با همکاری فدراسیون دوومیدانی و با حمایت فدراسیون ناشنوایان، اردوهای منظم و خوبی را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب داشتیم که این مساله در ارتقاء رکورد دوومیدانی کاران اعزامی تاثیر بسیار مثبتی داشت.

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات با مشکل خاصی مواجه بودید یا خیر؟ افزود: فدراسیون ناشنوایان برای بهبود عملکرد دوومیدانی‌کاران تا امروز از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و حتی با وجود مشکلات مالی، بهترین تجهیزات و امکانات را در اختیار دوومیدانی کاران قرار داده تا در شرایط خوبی در المپیک حضور پیدا کنند.

صائبی با اشاره به پشتوانه‌سازی در دوومیدانی ناشنوایان، گفت: بعد از رقابتهای المپیک سعی داریم با پشتوانه‌سازی و شناسایی نیروهای مستعد در دوومیدانی ناشنوایان، در رقابت‌های آینده حضور فعالی حتی در بخش بانوان نیز داشته باشیم.

وی در پایان زمان اعزام دوومیدانی کاران به برزیل را ۱۳ اردیبهشت عنوان کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است