تکواندوکاران ناشنوای المپیکی مشخص شدند

تکواندوکاران ناشنوای المپیکی مشخص شدند

10 اردیبهشت 1401

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان با اشاره به انتخاب دو تکواندوکار اصفهانی برای تیم ملی تکواندو ناشنوایان، گفت: بهزاد امیری و وحید زینلی راهی المپیک۲۰۲۲برزیل خواهند شد تا اولین مدال المپیک ایران را کسب کنند. همه می‌دانند تکواندو اصفهان حرف اول را می‌زند و امیدوارم نمایندگان اصفهانی با دست پُر برگردند.

شهرام الله آبادی ، درباره نمایندگان اصفهانی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در المپیک۲۰۲۲، اظهار کرد: بهزاد امیری از تکواندوکاران باتجربه است که با ۳۰ سال سن، افتخارات زیادی را کسب کرده و با سابقه ۱۲ ساله در رده ملی، کاپیتان تیم ملی ناشنوایان است. امیری مدال طلای ایران در مسابقات آسیایی مردان ناشنوایان در سال ۲۰۱۵ به دست اورده و طلای مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ و برنز مسابقات ۲۰۱۷ را نیز کسب کرده است.

وی ادامه داد: زینلی نیز دیگر تکواندوکار منفی ۸۰ کیلوگرم از شهرستان شهرضا اصفهان است که برای نخستین بار عازم این مسابقات خواهد شد.

الله آبادی یادآور شد: پیش از عید اردوی آمادگی تیم ملی در تهران آغاز شده و به زودی عازم مسابقات خواهند شد. امیری و زینلی دو نماینده اصفهان در مسابقات المپیک برزیل خواهند بود که با هدف کسب اولین مدال طلای ایران در المپیک به میدان می‌روند.

وی درباره حمایت‌های هیئت تکواندو استان اصفهان از نمایندگان ملی پوش این استان نیز، خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی با مشکل موجه هستیم و اگر بخواهیم به تمام بچه‌ها رسیدگی کنیم، باید بودجه بالغ بر ۱۰ میلیارد داشته باشیم تا به خوبی تیم‌داری کنیم، زیرا در کیوروگی، پومسه و آنمادانگ حرف اول را در کشور می‌زنیم و ۷۴ هزار تکواندوکار داریم، اما متأسفانه از سال ۹۹ ریالی از اداره کل به هیئت پرداخت نشده است. ما تا جایی که در توانمان باشد از ورزشکارانمان حمایت می‌کنیم و امیدواریم بازیکنان با دست پر برگردند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است