اظهار امیدواری رییس فدراسیون برای ارتقا جایگاه ایران در المپیک ناشنوایان

اظهار امیدواری رییس فدراسیون برای ارتقا جایگاه ایران در المپیک ناشنوایان

11 اردیبهشت 1401

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به اعزام کاروان کیفی به بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان و آمادگی خوب ورزشکاران، معتقد است که این دوره کاروان ایران جایگاه بهتری نسبت به دوره های قبل خواهد داشت.

 مهران تیشه گران درباره وضعیت کاروان ایران برای شرکت در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: در حال حاضر ۵ رشته ورزشی والیبال ساحلی، جودو، تکواندو، کاراته، فوتبال و تیراندازی در شهر کاشیاس دوسول برزیل حضور دارند که در مراسم افتتاحیه ورزشکاران این رشته ها حضور خواهند داشت.
وی گفت: در حال حاضر ورزشکاران در شرایط آمادگی خوبی بسر می‌برند و از روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت رقابت کاروان ایران در دو رشته فوتبال و کاراته آغاز می‌شود. در رشته فوتبال، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود ساعت ۱۰ صبح به مصاف تیم هلند می‌رود و رقابت‌های کاراته زنان و مردان نیز با حضور ۷ ورزشکار از ساعت ۹:۳۰ دقیقه به وقت محلی در شهر کاشیاس دوسول برزیل آغاز خواهد شد.
تیشه گران یکی از مشکلات ورزشکاران بویژه در رشته‌های تیمی بارندگی های شدید در برزیل عنوان کرد و افزود: طی دو روز گذشته بارندگی‌های شدید در این کشور مشکلات زیادی را برای انجام تمرینات ورزشکاران بویژه در فوتبال و والیبال ساحلی ایجاد کرده که امیدوارم در روز مسابقات با تدابیر میزبان مشکلی برای برگزاری مسابقات نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از شرایط میزبانی راضی هستید یا خیر؟ افزود: تا به امروز مشکل خاصی نداشتیم و تمام تمهیدات لازم برای کاروان ایران از سوی کشور میزبان اندیشیده شده و شرایط راضی کننده است. حتی کاروان ایران در هتل مجزا مستقر شده و ورزشکاران با مشکل خاصی تا به امروز مواجه نشده‌اند.
رییس فدراسیون ناشنوایان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعزام کاروان کیفی به بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان، تلاش بر این است که این دوره به جایگاه بهتری نسبت به دوره‌های قبل دست پیدا کنیم و با دست پر به کشور بازگردایم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است